 
 


 
   . docelowo oczywiście 5w30.
. docelowo oczywiście 5w30.
 . Jutro dalsza walka , ale już mam nieschodzący banan na gębie
   . Jutro dalsza walka , ale już mam nieschodzący banan na gębie   , bo wygląda że wszystko jest ok.
  , bo wygląda że wszystko jest ok. , nie pozwoliły na kompletny sukces i został niedosyt , ale ta v-ka z rozrządem dohc i totalna cisza na zaworach dzięki płytkom i dzięki temu że głowice zostały profesjonalnie wyremontowane w całym zakresie,  powoduje , że jest faktycznie pełny sukces.
  , nie pozwoliły na kompletny sukces i został niedosyt , ale ta v-ka z rozrządem dohc i totalna cisza na zaworach dzięki płytkom i dzięki temu że głowice zostały profesjonalnie wyremontowane w całym zakresie,  powoduje , że jest faktycznie pełny sukces. , zobaczymy ile bedzie teraz
 , zobaczymy ile bedzie teraz   .Może mnie nie zamkną
 .Może mnie nie zamkną  
 
  

Quentil napisał(a):Ten dźwięk
 , ale zdziwisz się jaka będzie frajda jak wydech juz będzie zmontowany i nie będzie żadnych dzwieków bo wszystkie łożyska są nowe , i okaże się że wszystkie szmery które są normalne w archaicznych sprzetach już są niesłyszalne. Ja już to wiem , bo mimo tego że tego nie słychać na filmikach ,a tylko na żywo , to tydzień temu słuchałem silnika który wył mimo ,że nie powinien , a dziś mimo że wydech jest zdemontowany i robi grube tło , to ja słyszę ciszę
 , ale zdziwisz się jaka będzie frajda jak wydech juz będzie zmontowany i nie będzie żadnych dzwieków bo wszystkie łożyska są nowe , i okaże się że wszystkie szmery które są normalne w archaicznych sprzetach już są niesłyszalne. Ja już to wiem , bo mimo tego że tego nie słychać na filmikach ,a tylko na żywo , to tydzień temu słuchałem silnika który wył mimo ,że nie powinien , a dziś mimo że wydech jest zdemontowany i robi grube tło , to ja słyszę ciszę   .
 .
 . Zrobiłem dziś 15 kilometrów . Temperatura w pionie , ciśnienie oleju masakryczne
 . Zrobiłem dziś 15 kilometrów . Temperatura w pionie , ciśnienie oleju masakryczne   , w okolicach 3tys ciśnienie dochodzi do 5 barów na mineralnym oleju w roboczej temperaturze
 , w okolicach 3tys ciśnienie dochodzi do 5 barów na mineralnym oleju w roboczej temperaturze   , to takie zgrubne wyniki , ale na podobnym poziomie porównójąc zegar na blacie i koło filtra oleju.
 , to takie zgrubne wyniki , ale na podobnym poziomie porównójąc zegar na blacie i koło filtra oleju.  , bo wogóle nie działa , trzeba wsadzić inny ; mniej zmeczony
 , bo wogóle nie działa , trzeba wsadzić inny ; mniej zmeczony   
  , bo zaś 20 ludzi na placu
, bo zaś 20 ludzi na placu  

mcgiver napisał(a):Auto już jezdzi

Quentil napisał(a):mcgiver napisał(a):Auto już jezdzi
Gratulacje!




miras7 napisał(a):Super sprawa. Gratuluję kolejnego uratowanego Troopera

 , na świerzy i nowy filtr.
 , na świerzy i nowy filtr.  
 
 .
 .
Quentil napisał(a):Z tanich, a dobrych marek spróbuj Ravenol.
Takie normy:

Quentil napisał(a):Kiedyś był tani

 
 
pocieszny napisał(a):Quentil napisał(a):Kiedyś był tani
bardzo dawno zanim zaczął być modny, co nie zmienia faktu że to bardzo dobry olej, co do oleju jako takiego to popularny shell helix też robi robote, no i jest dostępny w zasadzie wszędze


 
 
 .
 .
 
 Quentil napisał(a)::)2
Swoim w końcu będę musiał się zająć...


Quentil napisał(a):Spalanie oleju - prawdopodobnie w absurdalnych ilościach .....
 . Teraz muszę znów rozebrać zegary i uruchomić wszystkie kontrolki i zobaczyć co jeszcze jest do roboty
 . Teraz muszę znów rozebrać zegary i uruchomić wszystkie kontrolki i zobaczyć co jeszcze jest do roboty   
 
 
 Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości