https://photos.app.goo.gl/gYsmBHCNax133Gz77
jutro bedzie patroszenie osprzętu ramy ile się da , a pużniej trzeba bedzie mysleć o dzwiganiu budy



 , na dole wszystko brązowe do cna , nie ma dziur ale tam nigdy nikt nic nie robił
 , na dole wszystko brązowe do cna , nie ma dziur ale tam nigdy nikt nic nie robił  

 
 





Legend napisał(a):wyrąbane żeberka...nic dziwnego, wystarczy, że ktoś przyrąbał kercheem i klops.
co do ramy, niekoniecznie. Silnik i reszta było suche to masz rdzę

 https://photos.app.goo.gl/7GZGYJEuWag2EZCB6
  https://photos.app.goo.gl/7GZGYJEuWag2EZCB6 , do dyspozycji jest tokara frezarka , tylko co ma sens?? szpilki z nierdzewki ?? .
 , do dyspozycji jest tokara frezarka , tylko co ma sens?? szpilki z nierdzewki ?? .

 https://photos.app.goo.gl/DbgiHmiQGhbv3VGF8
 https://photos.app.goo.gl/DbgiHmiQGhbv3VGF8

 
  
  

 ...
 ...
mcgiver napisał(a):coś i mi tu nie pasuje z ilością poduszek między budą a ramą wydawało mi się że ma być 12 a widzę 10 ...
Wykręciłem od przodu po 3 i widzę do tyłu już tylko dwie , z czego jedną przed prawym tylnym kołem już urwałem bo była zgnita na wskroś...



 , w każdym razie niewiele zostało na oddzielenie budy od ramy, jak tylko się to uda to rama jedzie do piaskowania , a z budą trzeba konkretnie działać blacharsko , ale o tym szerzej kiedy indziej.
 , w każdym razie niewiele zostało na oddzielenie budy od ramy, jak tylko się to uda to rama jedzie do piaskowania , a z budą trzeba konkretnie działać blacharsko , ale o tym szerzej kiedy indziej.










 .
 . .
 .
 
 



 , aczkolwiek napinacz jeszcze jest zabezpieczony .
 , aczkolwiek napinacz jeszcze jest zabezpieczony .


 , i oczywiście altek zawisnął na silniku . Pozatym udało mi się dziś przelać całą magistralę olejową gorącym olejem pod ciśnieniem 6 barów; chciałem być pewny że wszystkie punkty w głowicach i na wale żygają olejem. Temat jeszcze powtórzę przed pierwszym odpaleniem żeby być pewny ,że nie będzie suchego rozruchu ; wiem może przesadzam
  , i oczywiście altek zawisnął na silniku . Pozatym udało mi się dziś przelać całą magistralę olejową gorącym olejem pod ciśnieniem 6 barów; chciałem być pewny że wszystkie punkty w głowicach i na wale żygają olejem. Temat jeszcze powtórzę przed pierwszym odpaleniem żeby być pewny ,że nie będzie suchego rozruchu ; wiem może przesadzam   , ale mam jobla w tym temacie
  , ale mam jobla w tym temacie   , wszystko ma być pewne na 100% zanim silnik , wyda pierwszy oddech. Po zatym mimo że wszystko staram się robić z maxymalnym naciskiem na czystość , to jednak olej wypłukał trochę syfu z układu.
 , wszystko ma być pewne na 100% zanim silnik , wyda pierwszy oddech. Po zatym mimo że wszystko staram się robić z maxymalnym naciskiem na czystość , to jednak olej wypłukał trochę syfu z układu. .
 . .
 .
 .
 .

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 107 gości