przez Nahen/thor_ » 22 wrz 2010, 20:04
MAVV niestety pompa w 2.6 nie pada z reguły raz a dobrze. Bardzo często spada ciśnienie paliwa podawanego przez pompę i objawy są najczęściej takie, że autko odpala na paliwie i chodzi na wolnych, przy jakiejkolwiek próbie depniecia gazu dławi się i zdycha. Wszystko zależy od "wiekości" spadku ciśnienia, u kumpla Truup chodził tak do 2,5 tys obrotów a każda próba wejścia wyżej kończyła się dławieniem.
Nie pamiętam ile bar pompa powinna dawać ale chyba coś koło 6 a potrafi podawać 4, 3, 2. Jeżeli autko jeźdizło wyłącznie na gazie i nie miało wyłącznika pompy dorobionego, to bardzo prawdopodobnie jest przytarta i sprawia problemy nie pracując "nominalnie".
Oczywiście problemem mogą być także np węże podciśnień, elektryka, wtrysk i wiele innych.
Aaa i jeszcze jedno mi się przypomniało, sprawdźcie filtr paliwa który jest mniej wiecej pod tylną kanapą przykręcony do ramy, takie metalowe walcowe coś, czasem się rozszczelniają i część paliwa zamiast do silnika spieprza pod auto. Objawy też takie jak opisaliście w efekcie.
Staruszka już nie ma

2001 3.0 DTi