




 
   , ale daj spokój
 , ale daj spokój   , nie bądźmy zgorzkniali, nie znam Lolka , na razie wiem że potrzebuję coś co on ma , i mam nadzieję że finał będzie ok
  , nie bądźmy zgorzkniali, nie znam Lolka , na razie wiem że potrzebuję coś co on ma , i mam nadzieję że finał będzie ok   
  

 
 
Jake napisał(a):Ok. Spoko. Ogarne
Mam dla Ciebie spakowane graty - wycieraczki, ogranicznik duzych drzwi bagaznika i te plastiowe zatrzaski do listew dachowych. Do tego jeszcze ta korba od Lolka i chyba mamy komplet tego co obiecalem. Chetnie odbiore od Cb te podstawe fotela co oferowales. No i moze zabrac Ci wał korbowy do Stalowej Woli, jesli chcesz.
 .
 . 
  

 
  
  
 













 
   .
 . , których ostatnio bezskutecznie szukałem w sieci
  , których ostatnio bezskutecznie szukałem w sieci   
 




 , ale może jutro mi się uda ...
  , ale może jutro mi się uda ...

Jake napisał(a):Hmmm. Ale były robione pomiary czujnikiem zegarowym na wszystkich czopach? Jest równo czy widac ten odchył zwiazany ze wspomniana krzywizna walu?
 , bo nie wnikam co mierzą , ma być dobrze
 , bo nie wnikam co mierzą , ma być dobrze  


Jake napisał(a):Nie pytam czy Ty mierzyles, bo w domowym warsztacie zamontowac wał idealnie osiowo na czyms to juz jest kłopot. Tylko czy był mierzony i daja gwaranacje ze mimo nominału jest prosty.
 
  

mcgiver napisał(a):Jake napisał(a):Nie pytam czy Ty mierzyles, bo w domowym warsztacie zamontowac wał idealnie osiowo na czyms to juz jest kłopot. Tylko czy był mierzony i daja gwaranacje ze mimo nominału jest prosty.
idż zapytaj fachmana czy używa czujnika zegarowego i muzgu przy obróbce wału , to Ci powie żebyś sobie sam ten wał naprawił , i cię wyjebie z warsztatu

 
 
 .
 . .
 .

Jake napisał(a):Nie zebym sie dop....czepiał niepotrzebnie. Ale czy to znaczy ze robota wału u Pukalaka była bez sensu? Skoro i tak szlifujesz na 1 podwymiar? Czyli spartolili sprawe...
A stojaczek elegancki, niejeden gotowy chiński stojak sie przy tym chowa.
 nie no spoko , to nie jest żadne czepianie się
  nie no spoko , to nie jest żadne czepianie się   ,
 , 
 rurki nierdzewne miedzy kolowrotkiem a blokiem to odpady które zostały mi wczoraj po modernizacji dwóch maszyn na chutchinsonie
 rurki nierdzewne miedzy kolowrotkiem a blokiem to odpady które zostały mi wczoraj po modernizacji dwóch maszyn na chutchinsonie
 
  , chyba żeby dopasować 2mm krótsze korby , no ale nie chce mi się kombinować  i pakować znów kasy w fanaberie
 , chyba żeby dopasować 2mm krótsze korby , no ale nie chce mi się kombinować  i pakować znów kasy w fanaberie   .
 . ) , choć tu się warto zastanowić skoro miałby wpaść jakiś ....charger
 ) , choć tu się warto zastanowić skoro miałby wpaść jakiś ....charger   
 









Torque : 39 N·m (4.0 Kg·m/29 lb ft)Torque : 54 N·m (5.5 Kg·m/40 lb ft)
 , ale i tak muszę zassać cały manual.
 , ale i tak muszę zassać cały manual.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości