Witam
całość gotowa i przygotowana do połączenia z buda
a o to kilka fotek
zregenerowane zaciski i przetoczone tercze
nowe cylinderki i zregenerowane bębny
nowe amorki Sachs
zaadoptowana podpora wału od Żuka
25mm wałek
zregenerowana przekładnia kierownicza
wymieniona cała instalacja na gumową bo tańsza i łatwiejsza do wymiany
a jakiś czas temu wymieniona cała tylna podłoga
dodatkowo zostały wymienione:
- uszczelniacz skrzyni tylnego wałka ( o dziwo mieszczą się tam dwa )
- krzyżak ( ten co pasuje od poloneza )
- połączenie elastyczne tłumika oraz odnowiono nie co wydech
- drążki osiowe kierownicze oraz końcówki drążków
- łożyska kół (przód i tył)
- oleje w mostach i skrzyni
- tarcza sprzęgła i łożysko oporowe
- pozostałe płyny
- pompa wody
- inne duperele.
Całość pochłonęła 1,5miesiąca pracy i całkiem nie wiele kasy jak na taką ilość prac.
Pozdrawiam Krystian