też mi kiedyś chodził tood po głowie w 3.2, ale o ile znam życie to komputer silnika współpracuje z kompem napedów więc raczej temat jest nie do przejścia, takie tematy niestety opierają się na zmiennych z kilku systemów
Mam bmw kabrio w którym oryginalnie jest asc współpracujący z ecu silnika na siemensie m52b28 , ja niestety zmieniłem silnik w którym jest elektronika i ecu bosch m50b29 i jest to nie do pogodzenia, chyba żeby znależć jakiegos fachmana który potrafi emulowac potrzebne sygnały, ale takie rzeczy niestety nie są tanie ,
naszczęście doszedłem do wniosku że takie systemy są dla mięczaków
![Śmiech :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
, a silnik i tak i tak zapierdala bo ma większy potencjał niż fabryka
![OK :)2](./images/smilies/icon2.gif)
ale co do tooda moze ktos coś wniesie do tematu
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę