Gruby Remont Silnika 6VD1 [3.2]

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 14 kwi 2018, 23:29

organ gotowy do przeszczepu ,ale pacjent jeszcze wierzga i to całkiem przyzwoicie więc temat nie jest pilny
filmik z pracy nowego motoru na nowym rozruszniku
https://photos.app.goo.gl/1iSdsIvE0aqpEo7J2

pod spodem najnowsze fotki w sumie z przed miesiąca bo niewiele sie zmieniło od tej pory

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez FFK » 15 kwi 2018, 13:46

mcgiver napisał(a):filmik z pracy nowego motoru na nowym rozruszniku
https://photos.app.goo.gl/1iSdsIvE0aqpEo7J2


Nie odpalił :lol: :lol: :lol: :lol:
A tak poważnie to zanim nowa jednostka wskoczy pod maskę, to będziesz dalej coś robił z autem (karoseria, rama itp)?
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 15 kwi 2018, 14:06

no nie odpalił niestety ;) .
plan jest taki żeby wyjąć stary silnik, gruntownie przygotować komorę i dopiero wkładac nowy silnik.
raczej nie spodziewam się żeby tam było coś zgnite ale generalnie wszystko jest ufajdane od smaru i oleju wiec trzeba bedzie to dokładnie umyć , coś tam pokonserwować , podmalować itd.
przy okazji chce doprowadzić na tip top instalkę lpg więc bedzie wymiana węży , porzadek z okablowaniem , pewnie jakieś tam reperacje wiazki silnika , zmiana umiejscowienia wtryskiwaczy , itd itp .
mam dodatkową wiązkę silnika , ale niestety jest bardzo zniszczona i wybrakowana i nie jest przygotowana na lpg.
z tydzień pewnie to zajmie wiec teraz musze poświęcić troche czasu kabriówce bmw (opony sie zdarły, wspomaganie sie rozciekło i przeglad sie skończył :)21 ) żebym miał czym jeździć przez ten czas.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 18 kwi 2018, 23:47

przećwiczyłem dziś na obwodnicy silnik chyba po raz ostatni powyzej 160km/h ;) .
zaczęły grac panewki powyżej 3tyś/rpm :lol: , jeszcze jutro musze dolac oleju przed wyjazdem bo na zakretach mi migneła oliwiarka kilka razy i już go nie chłostalem powyżej 3tyś , ale to już chyba ostatni gwizdek na podmianę nowego organu :)2 .
najgorsze że poza nowym silnikiem to nie jestem do tego zbytnio przygotowany , a warsztat zajęty przez pilną robotę :)3 :roll: .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Jake » 19 kwi 2018, 01:07

mcgiver napisał(a):przećwiczyłem dziś na obwodnicy silnik chyba po raz ostatni powyzej 160km/h ;) .
zaczęły grac panewki powyżej 3tyś/rpm :lol: , jeszcze jutro musze dolac oleju przed wyjazdem bo na zakretach mi migneła oliwiarka kilka razy i już go nie chłostalem powyżej 3tyś , ale to już chyba ostatni gwizdek na podmianę nowego organu :)2 .
najgorsze że poza nowym silnikiem to nie jestem do tego zbytnio przygotowany , a warsztat zajęty przez pilną robotę :)3 :roll: .

Teraz siedzie do jesieni na statku w UK, ale jak wroce to chetnie bym do Cb podjechal zobaczyc efekty tych zmagań! No i ogolnie jakos tak odkad pierwszy raz sie pochwaliles to jakos nie moge sie nadziwic jak to sie Montereyem >160km/h jezdzi. Bylaby opcja sie z Tb przejechac? :P
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 19 kwi 2018, 09:38

tez kiedyś mało brakowało że zacząłbym pływać , bo akurat w okolicy jest jedyna chyba na południu ekipa remontowa na statki z którą notabene pracowałem swego czasu w jednej firmie i dowiedziałem się że chcą powiekszyc ekipę , bo niby mieli mieć więcej zleceń , ale coś im tam wtedy chyba organizacyjnie nie wypaliło i nic z tego nie wyszło .
dwa lata pużniej dzwonił do mnie gość z pytaniem czy nadal jestem zainteresowany , ale już nie byłem . na pytanie dlaczego ?? ,stwierdziłem że jak nie widzę komina na własnym dachu to się żle czuję :)21

na jesień silnik juz będzie dotarty i te 160 będzie dostępne lightowo , tak że zapraszam :)2
co do prędkości to te 160 to żaden wyczyn dla tego auta nawet z ponad 320tyś na karku , ale lift zawiasu i budy raczej nie sprzyjają takim prędkoscią ,a u nas chyba 99% samochodów jest tak zmodzona , poza moim :)21 , po zatym z autem czasami trzeba coś tam porobić ,a nie tylko jeżdzić i myśleć że jest niezniszczalny :)21
zresztą 6ve1 to napewno koło 200km/h kręci bez problemu ; nie wiem , nie jechałem ale tam potencjał jest duży.
co do autentyczności to między gpsem a licznikiem na tych nowych laciach do 130km/h różnica jest pomijalna .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez pocieszny » 19 kwi 2018, 17:43

Jake napisał(a):akos nie moge sie nadziwic jak to sie Montereyem >160km/h jezdzi.

z 3,2 to sie nawet da na 33 calach, tylko dłużej troche rozpędzanie wychodzi :D
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3916
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Jake » 20 kwi 2018, 00:55

mcgiver napisał(a):tez kiedyś mało brakowało że zacząłbym pływać , bo akurat w okolicy jest jedyna chyba na południu ekipa remontowa na statki z którą notabene pracowałem swego czasu w jednej firmie i dowiedziałem się że chcą powiekszyc ekipę , bo niby mieli mieć więcej zleceń , ale coś im tam wtedy chyba organizacyjnie nie wypaliło i nic z tego nie wyszło .
dwa lata pużniej dzwonił do mnie gość z pytaniem czy nadal jestem zainteresowany , ale już nie byłem . na pytanie dlaczego ?? ,stwierdziłem że jak nie widzę komina na własnym dachu to się żle czuję :)21

na jesień silnik juz będzie dotarty i te 160 będzie dostępne lightowo , tak że zapraszam :)2
co do prędkości to te 160 to żaden wyczyn dla tego auta nawet z ponad 320tyś na karku , ale lift zawiasu i budy raczej nie sprzyjają takim prędkoscią ,a u nas chyba 99% samochodów jest tak zmodzona , poza moim :)21 , po zatym z autem czasami trzeba coś tam porobić ,a nie tylko jeżdzić i myśleć że jest niezniszczalny :)21
zresztą 6ve1 to napewno koło 200km/h kręci bez problemu ; nie wiem , nie jechałem ale tam potencjał jest duży.
co do autentyczności to między gpsem a licznikiem na tych nowych laciach do 130km/h różnica jest pomijalna .

No ja generalnie nie jestem tak do konca "prawdziwym" marynarzem. Nie bylem nigdy na Akademi Morskiej, zaczalem od zeglarstwa, deliverek jachtów, a potem jakos tak poszło. Najczesciej bujam sie jako kapitan albo 1 oficer na takich wiekszych zaglowcach, zwykle od okazji do okazji, a w miedzyczasie cos tam pracuje nazwijmy to "normalnie, na ladzie" ;) No to wpadne gdzies po powrocie zobaczyc co spłodziles ;)

pocieszny napisał(a):
Jake napisał(a):akos nie moge sie nadziwic jak to sie Montereyem >160km/h jezdzi.

z 3,2 to sie nawet da na 33 calach, tylko dłużej troche rozpędzanie wychodzi :D

Ja Wam generalnie jak najbardziej wierze, po prostu ja jak u siebie widze na liczniku z wielkim trudem wywalczone 145km/h z górki i to z prawa noga w podlodze to jestem juz pozytywnie zaskoczony XD Wiec wizja ze praktycznie takie samo auto osiaga bez klopotu znaczaco wyzsze predkosci jest mimo wszystko zaskakujaca ;)
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 20 kwi 2018, 01:20

ja tam żadnym marynarzem nie bylem i nie bedę, poprostu przewijałem się w towarzystwie mechaników okretowych , a że zawsze do mechaniki jakis tam potencjał miałem to też okazje były do wypłynięcia i tyle
co do wyższości benzyny nad dieslem ,albo może to jakoś odwrotnie było ? :roll: nie pamietam :oops: ; to tylko 145 a chyba nawet 150 to ja miałem do dyspozycji jak jeździłem Jawą TS 350 ćwierć wieku temu ,od tej pory trochę się rozwinąłem i jakbym dziś miał wsiąść do auta które tylko tyle potrafi to byłbym bardzo zawiedziony ;)
zresztą tyle to ja mam na dojazdówce do obwodnicy jak jestem pewny ze niebiescy nie stoją ...co Wy w tych dieslach widzicie :roll: ? ani osiagów , ani ekonomii, ani bezawaryjnosci , ani bezobsługowości , .....tylko sadza ... jak juz będa w promocji to wtedy se kupie i .....założe V6 , albo i R6 na podtlenku lpg :lol:
Do tego R6 to trzeba bedzie maskę przedłuzyć :)2
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez pawel126 » 20 kwi 2018, 15:36

Jakoś chciałbym porównać mojego z innym 3.2 dla mnie 120 to ok pow. to but w podłodze i właściwie to mi się aż tak codziennie nigdzie nie spieszy.
Często też zapominam się i biegi wyższe wrzucam przy 2,5 tys. a na 5 przy 80 to ciężko przyspieszyć do 120 właściwie już jestem w domu :D
Albo mamy inne odczucie przyspieszenia albo mój zamula.
R6 3.2 w s -ce zdecydowanie lepiej idzie :lol:

PS
Jakie kółka właściwie teraz masz? Większe czy fabryka?
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 20 kwi 2018, 16:06

opony wieksze i dlatego teraz gps idzie praktycznie idealnie z predkosciomierzem 265/75/16
viewtopic.php?f=2&t=5844&p=57349#p57159
ja od trzech dni też zmieniam biegi w przedziale 2-2,5tyś bo panewki już zaczeły spiewać na wyższych obrotach :roll: .
nie da się przypadkiem coś zrobić z panewkami przez wlew oleju :)21 ? musze jeszcze ze 2-3 tygodnie przedłuzyć agonię silnika bo nie moge teraz unieruchomić auta na tydzień :roll:
stosował ktos jakieś specyfiki do zagęszczenia oleju ? nie chce zarżnąć całkiem tego motoru bo to potencjalny materiał do remontu i szkoda mi wału z korbowodami ;) , poradźcie coś :roll:
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez pocieszny » 20 kwi 2018, 18:54

Obrazek
tak załadowanym autem na wakacje w zasadzie autostradowo constans 140 lecim :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3916
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez FFK » 20 kwi 2018, 21:10

Nie ma zdjęcia :(
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 20 kwi 2018, 21:19

FFK napisał(a):Nie ma zdjęcia :(

u mnie jest widoczne.
Google chrome dawno nie aktualizowane :)21
ale niestety na drugiej przegladarce którą uzywam czyli na Maxthonie fotka niewidoczna ;)
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Jake » 20 kwi 2018, 21:40

Swiezy, zupdatowany firefox tez nic nie widzi.
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 20 kwi 2018, 21:44

dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Jake » 20 kwi 2018, 21:46

Zdjecie wielkosci znaczka pocztowego ale fajnie wyglada tak zapakowane auto ;)
Ostatnio edytowano 20 kwi 2018, 22:31 przez Jake, łącznie edytowano 1 raz
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 20 kwi 2018, 21:53

dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Arreco » 28 kwi 2018, 16:27

Panie Mcgiver a czym Pan to tak ładnie maluje chodzi mi o elementy zawieszenia wahacze itd. bo przy okazji robienia hamulców, wymienię gumki przegubów i kto wie gdzie się zatrzymam z tym rozbieraniem ;)
Opel Monterey 3.2 92'
Arreco
 
Posty: 110
Dołączył(a): 05 lut 2018, 17:27

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 28 kwi 2018, 16:43

Arreco napisał(a):Panie Mcgiver a czym Pan to tak ładnie maluje chodzi mi o elementy zawieszenia wahacze itd. bo przy okazji robienia hamulców, wymienię gumki przegubów i kto wie gdzie się zatrzymam z tym rozbieraniem ;)

zawias był piaskowany i malowany proszkowo ,
elementy hamulców wypiaskowane i cynkowane galwanicznie.
tyle że pierw kupiłem stertę gratów , przygotowałem kompleksowo i w jeden weckend podmieniłem.
zresztą wszystko jest opisane Panie :)21 :)2
viewtopic.php?f=4&t=6640&p=47741#p47608
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Arreco » 29 kwi 2018, 13:12

O Panie dzieju, to ja raczej wezmę się za to inaczej poczyszczę mechanicznie następnie trzasnę konwerterem rdzy mam taki z wurth'a fajnie działa, a później to jakimś chyba epoksydem będę musiał może ten cynk na zimno i dopiero epoksyd. Piaskowanie fajne i dużo czasu zaoszczędziłbym, w sumie poszukam w okolicy piaskarza a ile tak średnio kosztuje piaskowanie elementów?
Opel Monterey 3.2 92'
Arreco
 
Posty: 110
Dołączył(a): 05 lut 2018, 17:27

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 29 kwi 2018, 13:32

nie kojarzę dokładnie cen , ale rok temu zawoziłem do piaskowania tylną belkę zawieszenia i dwa wachacze z bmw e30 to w stówce się zmieściło jak dobrze kojarze, zaciski z 20-25zł/szt .
niektóre drobne elementy mocze w elektrolicie akumulatorowym (koszt za 5 litrów kilkanascie zł , a fosol np za 0,5litra kilkanascie zł), ale trzeba uważać na gwinty i pasowane elementy żeby wymiar nie zniknoł :)21 bo potem będzie problem
Po moczeniu koniecznie później zneutralizować to wodą z detergentem żeby zmyć cały kwas i uciąć reakcję.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez Arreco » 29 kwi 2018, 14:21

No to tanioszka, a ja cały piątek boży szczotkowałem mechanicznie cały przód hamulce i piasty jeszcze do wahaczy nie doszedłem połamałem ściągacz do sworzni wahacza, pojadę na podnośnik bo nie ma jak negocjatora w garażu zgodnie z przeznaczeniem użyć ;)
Opel Monterey 3.2 92'
Arreco
 
Posty: 110
Dołączył(a): 05 lut 2018, 17:27

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez pocieszny » 29 kwi 2018, 15:09

szczotkowanie wciera rdze w metal i robi lustro na powierzchni, jeśli takie elementy to albo piaskować albo walnąć kwas :)2
na powierzchnie jakiś epoksyd (Interplus 356 na przykład) i będzie na laaaata :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3916
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: remont 6vd1 skąd wziąść markowe graty ?

Postprzez mcgiver » 29 kwi 2018, 15:14

Arreco napisał(a):No to tanioszka, a ja cały piątek boży szczotkowałem mechanicznie cały przód hamulce i piasty jeszcze do wahaczy nie doszedłem połamałem ściągacz do sworzni wahacza, pojadę na podnośnik bo nie ma jak negocjatora w garażu zgodnie z przeznaczeniem użyć ;)

złe podejście. do sworzni nie trzeba żadnych sciagaczy ja zawsze uderzam nie w sworzeń ,a w gniazdo sworznia w zwrotnicy . najlepiej sobie z tyłu podeprzyć duzym młotem a z przodu przywalić mniejszym.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2574
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron