
pocieszny napisał(a):przód (półosie) rozpina podciśnienie, jeśli niema podciśnienia spięty jest na sztywno (to w razie gdyby się wysypało, 4x4 zawsze można wypiąć lewarkiem)
a daje to zmniejszone obciążenia, dyfer kręci się praktycznie bez obciążenia
wał się nie kręci bo luźna połowa (rozpięta półoś) powoduje kręcenie się w przeciwnym kierunkuco luzuje cały układ
wibracje mogą być z wielu powodów od zapieczonego krzyżaka, po luz na wieloklinie, po nierozgrzany olej w moście (albo mały stan albo stary olej)
ale najprawdopodobniej zapieczony krzyżak
pocieszny napisał(a):zawsze opcja kupić sprzęgiełka i zapomnieć o problemach![]()
a co do cofania to popatrz czy nie masz obtartego stabilizatora albo ramy, bo może to po prostu sprawa rozkręconego ogranicznika skrętu (ja tak miałem)
no istnieje szansa też umierającej pompy wspomagania ale to powinieneś słyszeć
piotr R napisał(a):Prawy przód masz spięty z wałem przez dyferencjał, jak zakręcisz lewym to wał będzie stał , pod warunkiem że silnik pracuje jak zgaszony to nie ma podciśnienia i przód spięty. Opory przy skręcie do tyłu na h4 to norma, tylko na lodzie tego nie poczujesz.
piotr R napisał(a):Przód pokonuje dużo dłużą drogę niż tył.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości