--
dziś jeszcze odebrałem drążek stabilizatora i płyte pod silnik z piaskowania i malowania proszkowego; kolory takie jak fabryka dała .
Ogólny koszt 1tyś bez kilkudziesięciu zł.
w skład wchodzą zakup części , sprayów, konserwacji , usługa piaskowania , cynkowania i malowania.
Teraz mam następną stertę gratów do regeneracji i ewentualnie do sprzedania; 3 zwrotnice z osłonami tarczy , 2 piasty, 3 przednie zaciski z jarzmami, jeden zacisk tylni, 2 wachacze dolne .
miałem jeszcze kupować górne wahacze , ale stwierdziłem że zaduzo zabawy ,a sworznie górne i gumy są ok.
Narazie jedna strona wymieniona i zakonserwowana , ale zajeło to cały weckend, druga strona poczeka , bo nie postawie auta na kanale w tygodniu , a nastepne dwa weckendy mam zaplanowane na co innego, tymbardziej że już nic z przodu nie skrzypi.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę