Witam. Opel Monterey 3,2l LTD, samochód, który już zmotałem, nazywany ,,Off-Road''. Auto cały czas zostaje ulepszane aby pokonywało coraz to trudniejsze przeszkody, w terenie radzi sobie na 6! Specyfikacja Off-Road'a: Podstawowe informacje o samochodzie:-Przebieg: 330000KM
-Rok: 1996
-Wyposażenie standardowe:
-silnik 3,2 V6 170KM
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne szyby
-welurowa tapicerka
-szyberdach
-centralny zamek
Specyfikacja techniczna przebudowy:Zawieszenie:-Amortyzatory RANCH RS9000 XL (z 9 stopniową regulacją twardości)
-Sprężyny progresywne projektowane pod to auto +3"
-Podkładki pod sprężyny +1"
-Polibusze zawieszenia
-Wzmocnione drążki Pancharda Heavy Duty
-Wzmocnione drążki kierownicze Ironman Heavy Duty
-Wzmocnione drążki Skrętne Heavy Duty
*Zastosowane rozwiązania dają dużo większy wykrzyż oraz nie wpływają negatywnie na jazdę po asfalcie.
Nadwozie:-100% blokada tylnego mostu ARB
-100% blokada przedniego mostu ARB
-przewód Heavy Duty do tylnej blokady
-kompresor ARB High-output do blokad i pompowania kół
-przełożenie zmienione w reduktorze 3:1 (standardowe 2:1)
-wolniejsze przełożenia w mostach
-nadwozie podniesione nad ramę +1"
-elastyczne i wzmocnione poszerzenia błotników
-zderzak przedni pod wyciągarkę, z miejscem na 2 chalogeny oraz z otworami pod podnośnik HI-LIFT + kiełki
-zderzak tylni pod wyciągarkę z otworem wydechowym
-progi pod podnośnik HI-LIFT wraz z osłonami błotników przednich
-bagażnik wyprawowy wraz z drabinką oraz z 6 halogenami roboczymi i 4 halogenami dalekosiężnymi z przekaźnikami
-Koło zapasowe na bagażniku dachowym
-pełna osłona podwozia
-odciągi do gałęzi
-snorkel - AIR-FLOW
-2 wyciągarki T-Max Ew-12000 ze sterowaniem z wnętrza pojazdu, z osobnym wyłącznikiem prądu, akumulator YELLOW OPTIMA
-manualne sprzęgła piast przednich
-2 akumulatory
-separator akumulatorów WARN
-Hi-Lift T-Max
-felgi DOTZ Dakar ET-30
-opony BF Goodrich MUD TERRAIN 33x12,5 R15
-Przechyłomierz
Wnętrze:-CB radio Quer 77114
-radio clarion
-metromierz Roadprocessors
-Tapicerki są oryginalne.
Samochód jest traktowany jako hobby, używany do turystyki 4x4. Nie jest wykorzystywany na co dzień, a jedynie na wypady na bezdroże, imprezy zlotowe oraz turystyczno-przeprawowe. Ślad na nich zostaje w postaci zarysowań lakieru i naklejek.
Samochód zbudowany dla siebie. Przygotowany został w teren na podzespołach bardzo wysokiej jakości, co poświadczają takie marki jak: OME, ARB, RANCH, AIR-FLOW, WARN, Roadprocessors czy T-Max
To nie są produkty mające na celu stworzenia samochodu terenowego, takiego aby TYLKO WYGLĄDAŁ i się podobał.
Filmik w którym widać możliwości auta bez przedniej blokady i wolniejszych przełożeń w mostach:
http://www.youtube.com/watch?v=kZVmocvk1Hohttp://www.youtube.com/watch?v=Jk0Byis4QLoZ przednieą blokadą i wolniejszymi przełożeniami w mostach:
http://www.youtube.com/watch?v=bCyXMbni ... re=channel