w poszukiwaniu info na temat dyfra lsd z montka znalazłem ten temat
widzę że niektórzy tutaj nie wiedzą jak działa szpera

.
dyfry lsd z reguły mają zawsze ten sam % spięcia , pomijajac oczywiscie zuzycie.
w bmw to było 25% spięcia ,
dyfer lsd można sprawdzić kluczem dynamometrycznym ,tylko że nie mogę znależć tabeli którą miałem dostępną kilka lat temu jak szperę hydrauliczną oryginalnie sterowaną przez komputer przerabiałem na szperę sterowaną manualnie z kabiny
mój filmik słabej jakosci z przed paru lat
https://www.youtube.com/watch?v=YlLaKawlazY a tu trochę fotek z remontu mojej hydroszpery
zasada działania tego dyfra jest praktycznie taka sama jak w zwykłym moście lsd , z tym że zwykły most lsd ma cały czas ten sam % spiecia , natomiast w tym moście jest poduszka hydrauliczna którą reguluje się % spięcia przez zmianę ciśnienia czynnika w układzie, (od otwartego dyfra do max spięcia 50% 230Nm na kluczu dynamometrycznym ,a w zasadzie to nie miałem wiekszego klucza by to dokładnie zmierzyć , ale z manewrowaniem na parkingu był już problem przy max spięciu)
dyfer miałem załozony w mojej e34 , ale jak ją złomowałem to dyfer wymontowałem i leży w oczekiwaniu na aplikacje go do kabrio
http://www.fotosik.pl/zdjecie/da47f3c002d52359