MAVV napisał(a):dokładnie tak + napinacz hydrauliczny ( tłumik drgań paska rozrządu ) to jeszcze jakieś 330 pln. łatwiej go znaleźć szukając do froty lub do 3.5
mcgiver napisał(a):jak piznie rozrząd to się zawsze przestawi.
jak jest bezkolizjny to nic sie nie stanie.
jak jest kolizyjny to wystarczy przestawienie o kilka zebów i wtedy wysokość obrotów nic nie ma do tego a i tak jest nieszczęście.
tydzień temu wymieniałem pasek w punto 1 ; własciciel zapinkalał ponad 100km/h i auto nagle przestało jechać, potem go krecił rozrusznikiem aż padł aku.
wymieniłem pasek, rolkę i pompę i silnik podobno chodzi lepiej niż przed awarią.
sam byłem ciekawy ocb i po naładowaniu kreciłem dobrą chwilę zanim zdjołem osłonę rozrządu...
potem brat krecił rozrusznikiem , a ja ruszałem kołem wałka rozrządu żeby sprawdzić czy wogule dochodzi do sprężania , bo silnik się zachowywał jakby miał wszystkie świece odkręcone.
pasek był naprawdę w kiepskim stanie wręcz zgrębiały ze starosci ,bo mimo że na zegarach tylko 70tyś , to jakby nie było rocznik 1996.
Przebieg autentyczny na 100% bo własciciel go ma od nowości.
To to jest naprawdę bezkolizyjne...
pocieszny napisał(a):do kompletu brakuje tam jeszcze napinacza hydraulicznego
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości