Marcin9120 napisał(a):Zastanawiam się nad blachą 3mm lub 4mm, powinna zdać egzamin, czy lepiej trochę słabsza??
Jeśli zasugerowałeś się fabrycznymi osłonami, to zwróć uwagę, że są one najczęściej przetłaczane i to daje im sporo sztywności.
Nie wiem jaką dużą robisz tę osłonę, ale jeśli od pierwszej poprzeczki ramy do belki pod silnikiem, to nawet jak zrobisz z blachy 5mm to warto ją wzmocnić profilem lub płetwami z blachy, bo inaczej na pierwszym kamieniu się pognie. Przy tej masie auta o 3mm czy nawet 4mm bym nie myślał nawet (chyba, że ze sporą ilością wzmocnień). Do Vitar robiłem z 5mm ze wzmocnieniem, a i tak (oszczędzając auto) w karpackich strumieniach się trochę "pogły".
Mam kilka pomysłów na osłony w Troopku, ale ciężko mi to opisywać. Łatwiej zrobić. Będziesz miał czas i chęć to podjedź kiedyś, coś wymyślimy
