
martinluterking napisał(a):Wszystko ok tylko że do warszaway kawałek drogi liczę że ktoś bliżej dolnośląskiedo sie odezwie
Hezuz napisał(a):dobra jak pasuje to mam ładna rame do benzyny , dzwoń to siedogadamy
FFK napisał(a):Hezuz napisał(a):dobra jak pasuje to mam ładna rame do benzyny , dzwoń to siedogadamy
Mam nadzieję, że nie z mojego hehehe
koluniu napisał(a):Dobrze że mój krótki!
pocieszny napisał(a):szukaj ramy z długiego diesla 3.0 z angola (bedzie taniej) zrobienie belki pod skrzynie zajmuje 5 minut
pocieszny napisał(a):reszta oasuje bez większych przeróbek, mocowania są takie same, wszystko pasuje,
kilka rzeczy które są ważne
-3,5 kompatybilne z 3,2
-3.0 kompatybilne z 3,1
-diesel do beny może być ale silnik idzie 4cm do przodu trzeba przerobić jedno mocowanie, i dosztukować odpowiedną poduszkę
-bena do diesla sę nie nadaje (chyba że przerabiasz oba mocowania silnika)
- mocowanie belki skrzyni w nowym jest w innym miejscu (przeróbka banalnie prosta)
- mocowania wahaczy identyczne (lepiej, żeby górnych wahaczy przednich nie odkręcali nie będzie problemu z oryginalną śrubą tulei górnego wahacza, tylko oryginał, łepek na gwiazdke, najczęściej obcinają nie odkręcają co potrafi zepsuć rame)
-bak i mocowania są inne troszkę, nie ma problemu z przerobieniem
-mocowania zderzaka tylnego idento (nie wiem jak z przednim)
- wszystkie przeody paliwowe/hamulcowa dobrze zrobić na nowo
-dobrze dźwignąć bude ciut do góry, a poduszki kupić razem z ramą, będą lepsze niż te co mamy
procedura instalacji dokumentów też jest ważnateoretycznie w polskim prawie niekompatybilne beż odpowiedniej kolejości postępowania
![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości