
zakupiłem autko jako zwykłego cywila ze skorodowaną ramą (w pełni świadomy tego faktu) we wrześniu 2010 roku,
mechanicznie igiełka


w dniu zakupu wyglądał tak kółka 245x70R16

chwile potem dorobił się nowych opon 265/75R16
zderzaka, "nowej" ramy, zawieszenia, bodyliftu
lamp w budzie a tylny zderzak skutecznie urywał się kilka razy

następnie dorobił się relingów, które miały być orygnalne, ale jednak zdecydowałem się na patent z domową metaloplastyką



jak widać w międzyczasie zostały zdjęte wszystkie plastiki, które z 20 kilo błota chowały

na wyjazd do Gruzji autko dostało sklecony w 2 godziny bagażnik


schodek do tyłu (zamiast zderzaka pełnego, 2 uchwyty do szarpania i schodek)
instalacje pod dodatkowy akumulator, zabudowę wnętrza wraz z lodówką
ostatnio dostało snorkel, lampe dodatkową do cofania, i przeciwmgielne tylne
autko w wersji codziennej stoi na kapciach 265x75R16
Kumho Road Venture KL78, jest to bardzo dobry ATek, wytrzymały na ścieranie, i utrzymujący swoje właściwości jezdne w zasadzie bez zmian

w wersji weekendowo wycieczkowej stoi na BFG MT w rozmiarze 305x70R16 czyli po inszemu 33x12

w wersji zimowej, ma zimóweczki w rozmiarze 265x75R16 Cooper Artic Claw

kilka rzeczy które zrobiłem od zakupu
- instalacja sekwencyjna LPG firmy Stefanelli na 2 zbiornikach (łączna pojemność 105l) zasięg 500-550km
- dodatkowy akumulator (teraz jest główny 75Ah i dodatkowy 60Ah spokojnie wystarcza do zasilania wszytkich zabawek w aucie), instalacja pozwala na ładowanie głównego lub głównego+dodatkowy, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki akumulatory automatycznie się rozłączają (można wyczerpać dodatkowy do 0 bez obawy o główny) można też odłączyć dodatkowy od zasilania w trakcie jazdy


-zawieszenie sprężyny Pospring (+2,5 cala), amortyzatory Koni Heavy Track
-body lift +3 cm, na erthalonie
-snorkel safari (od 3,1) puszka z filtrem Isuzu Trooper 2.8TD po tuningu

- przedni zderzak z miejscem na wyciągarkę gięty z blachy 3-6mm, płyta pod wyciągarkę gięta 8mm, wzmacniana, malowany proszkowo mocowany w 6 punktach śrubami 10,8 "na ścinanie"

-relingi mocowane w oryginalnych miejscach, śrubami nierdzewnymi, bagażnik z profili (2x3mm i 1,5x1,5mm) spokojnie za ten zestaw można asekurować auto na trawersach, bagażnik wytrzymuje stateczne obciążenie 200 kg
- tylne lampy oryginalne Jackaro Holden, tylne p/mgielne "od Malucha", dodatkowe cofania Wessem

- oponki 305x70R16 BFG MT na felgach o szerokości 7 cali ET+13 (Mangels Toyota)
- opony 256x75R16 Kumho KL78 na alufelgach seryjnych (na tych samych są zimówki)