Nie jestem specjalistą ( nawet amatorem


Może być ?
Jakub_G napisał(a):Mam jeszcze jedno pytania, mianowicie : czy można podłączyć dodatkowy włącznik z kabiny ?]
znaczy że wisko padaka, i zblokowane na stałe, albo wielki gorąć na silniku, więc elektryk zrobi to samo, sprawne wisko po wjeździe do wody w zasadzie zatrzymuje się, opór wody jest za dużykorf napisał(a):wisko kręci się cały czas, jeżdżąc w terenie po wodzie wiatrak dział jak rozrzutnik gnoju,
czyli uzywka wentylator robota własna, i takie tam za piwo mam tak zrobione wisko, żadna różnicaJakub_G napisał(a):4O zl. Tyle mnie kosztowalo przerobienie
Jakub_G napisał(a):Pytanie do Panow jak czestopakujecie sie do wody na glebokosc wentylatora ?
Jakub_G napisał(a): Co do zalet to szybciej wkreca sie na obroty i mam wrazenie ze pali mniej.
dobre wyważone wisko nie stawia oporów przy swobodnym ruchu, albo tak niewielkie że dla tak dużego silnika jest to bez znaczenia, stawia opór w momencie spięcia, a to jest regulowane olejem w sprzęgle, jeśli ma się zepsute i spięte na stałe to wiadomo palić będzie o wiele więcej, jak padnie moje to dla sprawdzenia zmotam se wentylatorki elektryczneJakub_G napisał(a):a wisko kreci sie w lato chyba znacznie czesciej przez co silnik musi wiecej spalic( wynika to z tego ze wisko odbiera troche mocy silnikowi. Takie mam wrazenie)
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości