pocieszny napisał(a):...
tueraz jeszcze jedna sprawa, rama to jedyny nie wymienny element w samochodzie w/g naszego prawa, nawet jak byś kupił nówkę sztukę z fabryki bez nru to i tak Ci tego nie wolno zrobić
a jak znajdą nie tennr co ma byc to zabiorą autko a Ciebie o kradzież mogą nawet posądzić, jeśli nie będzie nru na ramie to przeglądu nie dostaniesz...
-nikt ci raczej tego nie powie bo widełki sa spore- rozbierasz praktycznie całe 19 letnie auto. Już ci napisali ze jak sam to mozna pomału sie bawić, warsztat skasuje odpowiednio. Np wahacze o których wspomniano-bez palnika nie podchodź, podejdziesz z palnikiem to tuleje wypalone, trza kupic nowe a ile one kosztują- to zależy orginał czy może z poliuretanu. Zadaj sobie lepiej pytanie co z moją ramą jest nie tak i co mozna z nia zrobić bez rozbiurki całego auta- a troche można. do reanimacji wystarczy czasem pozbyc się zderzaków i kilku innych drobnieszych elementówjaki mniej wiecej koszt przełożenia takiej ramy
Bartosz93 napisał(a):dam sobie spokuj za duże pieniądze za stare auto i jeszcze te problemy z vinw polsce lepiej nie szukać sobie problemów one i tak przychodzą same
a oriętuje sie ktoś czy mozna z niego wlożyć silniczek czyli te 3.1 do tego starszego troopera 2.8 jakieś wieksze zmiany modyfikacje robił ktoś tak??
pocieszny napisał(a):no to w/g prawa masz problem
nie wolno poprawiać numeru ramy, każda ingerencja może spowodować zajęcie Twojego auta przez prokuratora (w teorii)
diagnosta powinien skierować Cie do rzeczoznawcy, ten ustalić że "w wyniku działania korozji wżernej, numer identyfikacyjny uległ zatarciu, i jest nie możliwy do odczytania w całości, rama nie nosi oznak czynu nielegalnego, bądź próby fałszerstwa" (a Twoja niestety już nosi i to jest problema) z tym pisemkiem lecisz do WK płacisz 10 pln za wniosek, WK nadaje Twojemu pojazdowi nowy nr identyfikacyjny dokonuje zmiany w Książce pojazdu i wydaje nowy Dowód Rejestracyjny (następne 50PLN) i do tego pisemko o nadaniu nowego nr i potrzebie wybicia Zastępczej Tabliczki Znamionowej (Ty w tym czasie naprawiasz/wymieniasz to co trzeba), którą to wybijają i montują na Okręgowej SKP
wot taka technika, żeby zrobić to zgodnie z istniejącymi przepisami
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości