na początek opis sytuacji:dopadłem troopera z którego zabrałem co lepsze kawałki
zauważyłem przedni most z jakimiś przewodami elastycznymi, wtyczkami etc. czy to sterowanie blokadą mostu? wyczytałem że napędza to pompka wacum. ok. ale co to robi? blokuje mechanizm czy dopina przednie półosie? na lewarku od reduktora są dwa położenia 4H i 4L. ok. qumam-napędzane są zawsze oba wały. ale czy napędzane są półosie? bo w moim autku też mam dwa położenia w reduktorze, ale działa TOD i zawsze napęd przód mam/większy lub mniejszy/. a tu jest jakie rozwiązanie?
i pytanie podstawowe:wymieniłem most przedni/ten z tym "czymś"/, podpiołem przewody i elektryke, i zastanawiam się nad przełożeniami w mostach vx i troopera. jeśli są różne musze wymienić także most tylny-nie ma problemu. ale moze bym nie musiał tego robić.. w starym lsd mi działa. a w tym nie wiem... Myślałem że ustroistwo w przednim moście jest blokadą.. Ale teraz czytam że nie do końca.. może być tylko dopięciem przodu.. zwłaszcza ze na moście z tyłu nie ma żadnego mechanizmu blokującego..
Użytkujący Troopery!! oświećcie mnie prosze o sposobie przenoszenia napędu na przód w Waszych samochodach... zauważam że modyfikacji jest mnóstwo.. różnią się nawet Vehicrossy z usa i z japonii-anglii.. Nie wiem z któregoo roku mam anglika. miał silnik 3.5 z automatem.. na budzie pod tylnym bocznym okienkiem napis "presto", premium, prestige albo coś koło tego..
co mam na przednim moście?