przez chevidan » 14 paź 2015, 23:15
Pytanko w temacie reduktora:musze go wywalić bo umarł i pytanie jak połączyć przewody?
Do tyłu "idą"dwa przewody.Wyczytałem juz że jeden z obwodu przednich kół,drugi z obwodu tylnych.Mozna by zrobić trójnik i połączyc wszystko razem,lub zaślepic przedni obwód.Czy ktoś juz testował działanie przy tych podłączeniach?Tak czy tak tylna oś będzie hamowac troche za mocno,ale nie chciał bym palic gum przed każdymi światłami.Róznie to może działać ,bo zalezy jak jest zbudowana pompa hamulcowa,a i ten galimatias w przewodach,trójnikach,czwórnikach + ABS nie pomaga w zrozumieniu układu.
Jaki lejecie płyn hamulcowy? pierwszy raz sie spotkałem żeby na pokrywce od płynu było napisane aby używać DOT 3 lub DOT 4.te płyny nie sa mieszalne a uszczelki w układzie hamulcowym sa przystosowane zawsze do jednego płynu.Czyżby Isuzu zbudowało uniwersalny układ?
Monterey 3.1TD 1996r
33", zawiecha 2"up,buda 2" up