Jake napisał(a):mcgiver napisał(a):prosty dyszel teleskopowy dwuczęściowy z profili 40x40 i 50x50 z rożną kombinacją otworów , pod mocowanie na hak lub na oko holownicze. własna produkcja
jak potrzebuje to sciagam końcówke z przyczepy i montuje do tego dyszla.
leży gdzieś w gratach zardzewiały , ale kiedyś sobie zrobie teleskopowy składany i ocynkuję żeby nie był dłuższy niż 100cm i kupię stricte pod niego końcówke na hak.
zajebisty patent do holowania samochodu który kompletnie nie ma hamulców i mozna zapierdalać bez obawy że grat wjedzie w dupę holownikowi
Jak zaczepic to do holownika to ta prostsza czesc rozwiazania, a jak zaczepiasz to do auta holowanego?
patent prosty że aż głupio
wyobraż sobie z przodu przekrój profila 50x50 ; boki wyciete po 40mm a góra i dół przewiercone na wylot z 20-25mm od górnej i dolnej krawędzi .
wkładasz oko holowanego trupa i przekładasz srubę m12 z góry na dół i skręcasz nakrętką , najlepiej samokontrujacą i najlepiej przez grubą gumową wkładke.
nakrętka samokontrujaca zapobiega niekontrolowanemu rozkręceniu się złącza a gumowa wkładka zapewnia jakiś tam komfort akustyczny przy zmianie obciążenia.
połączenie jest raczej uniwersalne dla różnego rodzaju wystajacych oczek holowniczych lub tych wkręcanych załaczonych w wyposarzeniu ,ale oczywiście można dopracować merytorycznie pod inne bardziej wymagające mocowania.
a ta śruba to chyba 16 ale już dokładnie nie pamiętam w każdym razie dwa lata temu holowałem kilkanaście kilometrów bratowego LT35 z plandeką i kurnikiem i z jakimś tam niewielkim ładunkiem a to troche waży
myslę że z 2700kg było na haku , mysłałem że wykończe czołga wtedy ,nawet kilka podjazdów było do pokonania ; kopcił i nie miał mocy całkiem jak dizel , jęzor mu wisiał do asfaltu ale przeżył borok
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę