
lub gdzie dostane nowe, z góry dzięki za odpowiedz
Quentil napisał(a):Ale co macie z tymi światłami, ja na swoje nie narzekam.
miras7 napisał(a):Tak jak pisałem, mam jedną lampę nową oryginalną i nie ma różnicy. Porównując na zmianę światło starej lampy i tej nowej, jest tak samo. Napięcie, jeśli dobrze pamiętam, to jak każdego japończyka z lat '90tych, czyli po włączeniu świateł ok 13,85V
Jak to zdemontujesz to będziesz raził wszystkich na drodze. Nie da się ustawić granicy cienia.ludeklesny napisał(a):lampy nie wyglądają źle, ale dziś się przyjrzałem i wewnątrz są przysłony żarówki w postaci stalowej tulejki i pytanie czy mogę usunąć te przesłony ? czy nie będę innych oślepiać? co na to diagnosta i policja?
miras7 napisał(a):Napięcie, jeśli dobrze pamiętam, to jak każdego japończyka z lat '90tych, czyli po włączeniu świateł ok 13,85V
miras7 napisał(a):... Nowsze Troopery (po'98) mają już lepsze.
Quentil napisał(a):Albo mój sposób na pomiar na stykach żarówki przy włączonych światłach, minimum 13.2V.
freefly napisał(a):Quentil napisał(a):Albo mój sposób na pomiar na stykach żarówki przy włączonych światłach, minimum 13.2V.
Pomiar robisz przy przy zasilaniu z naładowanego aku.
Quentil napisał(a):Mi chodzi o pomiar + i - wyłącznie na konektorach żarówki, sondy miernika przyłożyć tak, aby żarówka wciąż świeciła pełną mocą (taki niby pomiar napięcia pod obciążeniem). Druga żarówka w tym samym czasie normalnie podłączona. Silnik włączony, aby było ładowanie, nawet obroty możesz podbić. Daje to pogląd jakie napięcie dostaje żarówka w czasie świecenia podczas normalnej jazdy. Zakładane napięcie dla H4 to właśnie te 13.2V, świeci wtedy optymalną mocą. Oczywiście większe napięcie tym będzie jaśniej (ale już niewiele), za to trwałość leci na łeb i szyje.
Jeśli po takim pomiarze będzie 13.2 lub minimalnie więcej to nie ma co kombinować z instalacją. Wtedy załóż tungsramy, które poleciłem i powinno być wystarczająco dobrze, ewentualnie regeneracja reflektora i zdanie relacji na forum.
To 13.15V na wolnych raczej nie warte grzebania w instalacji, pod warunkiem, że pomiar na masie żarówki będzie miał zbliżony wynik.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości