Strona 2 z 2

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 09 gru 2021, 18:53
przez Jake
Okej, to jest jakies sensowne inzynieryjne wyjasnienie!
Chociaz przy lekkiej nodze nie wydaje mi sie to szkodliwe. A jest blogoslawienstwem dla sprzegla np. cofajac z ciezka przyczepa.

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 09 gru 2021, 21:49
przez Quentil
Chodziło mi o przypadkowe przesunięcie podczas jazdy, a nie jazdę 2L samą w sobie. Choć prawda leży pewnie w wyjaśnieniu, które podał miras7.

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 09 gru 2021, 22:12
przez Jake
Quentil napisał(a):Chodziło mi o przypadkowe przesunięcie podczas jazdy, a nie jazdę 2L samą w sobie. Choć prawda leży pewnie w wyjaśnieniu, które podał miras7.

Naaaaah, przypadkowe przesuniecie przerzucilo by Cie na luz. I nigdzie dalej. Zreszta byloby tak samo prawdopodobne jak przypadkowe przesuniecie dzwigni zmiany biegów z 3 na luz.
Fajnym jest, ze mozna te blokade w latwy sposob usunac ;) A jeszcze fajniejszym, ze pasuje manualny reduktor od automatu z rocznikow <98.

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 09 gru 2021, 22:13
przez mcgiver
miras7 napisał(a):Podobno po to by zdwojony moment nie szedł tylko na jedną oś

jak patrzę na przedni wał w tym aucie który lezy w bagażniku , to faktycznie coś w tym jest (w tych latach auta budowali księgowi zamiast inzynierów :roll: ), bo w przejściówce mam o połowę grubszy, tak mi się wydaje mierząc to okometrem ;) , ale postaram się w najbliższym czasie to dokładnie porównać

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 09 gru 2021, 22:52
przez miras7
mcgiver napisał(a):
miras7 napisał(a):Podobno po to by zdwojony moment nie szedł tylko na jedną oś

jak patrzę na przedni wał w tym aucie który lezy w bagażniku , to faktycznie coś w tym jest (w tych latach auta budowali księgowi zamiast inzynierów :roll: ), bo w przejściówce mam o połowę grubszy, tak mi się wydaje mierząc to okometrem ;) , ale postaram się w najbliższym czasie to dokładnie porównać

To jeszcze półosie przednie i przeguby porównaj. Niestety po '98 były mocniejsze silniki a przedni napęd słabszy. Chociaż kolega w Montku '98 z włożonym silnikiem 3.1 zmielił satelity, reszta przeżyła. Za to tył jest gruby

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 09 gru 2021, 23:22
przez Jake
Dokladnie. Nowsze przeguby sa mniejsze, slabsze i gorsze. Dlatego ja u siebie zmieniłem na starsze. Z tym ze przejsciowka tez ma juz te slabsze przeguby - zaczeli je wsadzac w 96r,
A'propos ciecia kosztow przez ksiegowych porownaj sobie wtyczki wtryskiwaczy i przewody idace w wiaze pod kolektorem dolotowym w 3.2 i 3.5 - roznica jest spora.

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 27 maja 2022, 08:36
przez korf
Szukałem ostatnio reduktora trzy pozycyjnego z automatu 3.2, do skrzyni manual 3.5, znalazłem to:
https://allegro.pl/oferta/reduktor-napedu-isuzu-rodeo-3-2-automat-8539951033
Podejdzie?

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 27 maja 2022, 09:50
przez Jake
Marne zdjecia ale tak, to wyglada jak to czego szukasz.
Ewentualnie tutaj:
https://allegro.pl/oferta/isuzu-trooper ... 2203547300
i tutaj:
https://allegro.pl/oferta/isuzu-trooper ... 2203547300

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 30 maja 2022, 07:48
przez korf
Dzięki.

Re: 3.5 a napędy...

PostNapisane: 30 maja 2022, 08:39
przez Jake
Daj znac jak Ci sie uda kupic i poskladac :)