Znikający olej silnikowy

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez freefly » 04 mar 2016, 12:51

Gocu napisał(a):Jaki Trooper, 3.5v6?


No raczej. W 3.0 w pewnych okolicznościach przyrody użytkownicy skarżyli się na nadmiar oleju. :)21

Zawadzka, znikający olej:
3.2/3.5 manual
Obrazek

Czarny dym to sonda lambda.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez Gocu » 04 mar 2016, 15:30

To ja mam problem, bo samochód ani nie dymi, ani nie pozostawia plam oleju :cry:
Jest: Opel Monterey 3,5v6, 2000r., Yokohama AT 235/85r16
Był: Nissan Patrol GR Y60 2,8td, 1996r., Fedima 285/75r16
Był: Isuzu Trooper 2,6i, 1991r., BFG MT 33x12,5
Był: Uaz 469b, 2,445l, 1990r
Avatar użytkownika
Gocu
 
Posty: 507
Dołączył(a): 12 paź 2011, 19:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez freefly » 04 mar 2016, 16:32

2000ml / 6000km to jest 0,33ml/km. Tego w spalinach nie zobaczysz.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez Quentil » 04 mar 2016, 17:20

Dolać co jakiś czas i się nie przejmować :)21
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez Jake » 05 mar 2016, 03:54

Dluzszy czas nie zagladalem na forum, bo byłe na wyjezdzie.
Biezaca sytuacja olejowa wyglada u mnie takL
Po poprzedniej kontroli przed wyjazdem poziom okazał sie byc ponizej bagnetu. Dolałem prawie 2 litry oleju i staneło idealnie w połowie.
Zrobiłem jakies 1300km i dzis przy kontroli znów oleju na bagnecie nie widać.
Kupiłem dzisiaj 10l GM 10W40 i zastanawiam sie czy dolewac czy od razu wymienić całość, bo ostatnia wymiana była jakies 15 000 temu, no ale w miedzyczasie wessało 5 litrów dolewek (wtedy GM 5W30). Co ile warto zmieniac olej w 3.1?
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Avatar użytkownika
Jake
Moderator
 
Posty: 4222
Dołączył(a): 25 kwi 2015, 22:02
Lokalizacja: Europa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez PiotrR » 05 mar 2016, 08:15

Olej w 3.1 wymieniamy co 7 500 km. 5w30 przelatuje przez ten silnik 10w40 zostanie tam na dłużej.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 05 mar 2016, 23:27

Dizla nie miałem i mieć nie będę, ale przy moich silnikach wyznaję zasadę ,że przy spożyciu powyżej 0,6l/1tyśkm wymiana oleju to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
filtr co 10tyś i dolewanie w kółko.
Stosuję tą zasadę już bardzo długo i jeszcze żaden silnik mi nie wybuchnoł.
Jeszcze jakby ten olej się zużywał zgodnie z fifo to już by było zajebiście ;).
Kilkanaście lat temu miałem silnik który mimo przebiegu 300tyśkm od wymiany do wymiany tracił max 0,2l na 12tyś km , i w nim olej wymieniałem, było to 12 zaworowe m30b25 R6.
Nigdy więcej przy żadnym silniku taki incydent mi się nie przydarzył :lol:

pozatym zalecane częste wymiany olejów to jakby nie było jest w tym dużo marketingu, choć z silnikami doładowanymi troszke to inaczej wygląda bo olej odbiera o wiele wieksze temperatury niż w silniku n/a.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez pocieszny » 06 mar 2016, 12:25

to nie osobówka, tu olej pełni o wiele większą funkcję właśnie odbierającą ciepło niż w zwykłych silnikach, przez to też jest go dużo więcej niż w zwykłej osobówce, i to nie przez przechyły ;)
zobacz że w 3,2 jak silnik ma temp roboczą to wskazówka właściwie się nie rusza, nawet jak masz tylko połowę chłodnicy wody albo dużą dziurę w niej :)21 :)2
warto w 3,2 i 3,5 dbać o olej :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez freefly » 06 mar 2016, 12:44

mcgiver napisał(a):
pozatym zalecane częste wymiany olejów to jakby nie było jest w tym dużo marketingu, choć z silnikami doładowanymi troszke to inaczej wygląda bo olej odbiera o wiele wieksze temperatury niż w silniku n/a.


Zależy od warunków w jakich pracuje silnik i od stanu technicznego samego silnika.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 06 mar 2016, 12:50

w r6 bmw również wchodzi 6,5litra oleju.
Kilka lat temu jak mi beta e34 m50b25 tak zaczęła gnic że stwierdziłem że nie nadaje sie już do dalszej reanimacji to połozyłam lage na tym aucie na tyle że przez następne 3 lata nie wymieniałem oleju tylko dolewałem co tylko mi sie poniewierało po garażu.
przez ten czas tylko raz wymieniłem filtr oleju a przebieg zrobiłem około 35tyśkm, silnik brał jakieś 0,6l na 1000km więc przez te 35tyś wymienił sie 5 razy automatycznie przez dolewki.
jak padła decyzja o rozbiórce to znalazł się klient na ten silnik , przyjechał pomierzył ciśnienia i po tygodniu jak wyjołem z auta to odebrał sam słupek bez miski i osprzętu za 1000zł.
Jakby nie to że mnie kasa goniła to silnik by teraz czekał sobie w koncie mojego garażu .
z tego co wiem jeżdzi nim do dziś.
takie doświadczenia pozwalają mi wysuwać teorię że nie jakość oleju a ilość sie liczy.
Oczywiście nie każdy silnik jest tak wytrzymały...tymbardziej że silnik miałem zachipowany i odcinka była przesunieta z 6500 na 7100rpm.
od 1;10 się zaczyna
https://www.youtube.com/watch?v=J6EcU-NC5kc
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez freefly » 06 mar 2016, 14:28

Tak samo działają sezonowe smażalnie nad morzem. Uzupełniają olej do właściwego poziomu we frytownicach tym co mają pod ręką. :)21
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez Quentil » 06 mar 2016, 15:16

Jakość oleju ma znaczenie, ale długodystansowo, czyli zamiast robić remont przy np. 500 000 km na lepszym oleju zrobimy przy 600 000 km. Tylko praktycznie nikt nie robi jednym samochodem takiego przebiegu, więc i o efektach nie myśli :roll: Podobnie pałowanie na zimnym, chłodzenie turbiny, itd.
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 06 mar 2016, 16:32

Quentil napisał(a):Jakość oleju ma znaczenie, ale długodystansowo, czyli zamiast robić remont przy np. 500 000 km na lepszym oleju zrobimy przy 600 000 km. Tylko praktycznie nikt nie robi jednym samochodem takiego przebiegu, więc i o efektach nie myśli :roll: Podobnie pałowanie na zimnym, chłodzenie turbiny, itd.

otóż to.
Zbyt często wymieniajac olej nic z tego nie mamy , a w zasadzie robimy tylko dobrze przyszłemu włascicielowi , niepotrzebnie uszczuplając swoją kieszeń.
Podobnie z zakładaniem pokrowców na fotele; własciciel auta nie ma pieknej tapicerki cieszącej jego oko , tylko jakieś paskudne pokrowce ( szanuje żeby dobrze sprzedać samochód ) :lol: .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez przemekcrx » 08 mar 2016, 11:15

W Piątek wytargałem swój motor 3.2 bo mnie tak wkór-wiał z braniem oliwy na maxa ,najlepsze jest to że nie dymił ,silnik suchy a brał litrami
Rozebrałem silnik w drobny mak , cylindry wyglądają bardzo ładnie nawet widać rysy po honowaniu zero progów itd.
Nie podoba mi się pierścienień a zwłaszcza 1-wszy uszczelniający strasznie pływa w tłoku, tak jak by był za wąski i działa na zasadzie pompy zasysania oliwy od dołu w tłok (taka moja teoria), zero nagaru w rowku i wypłukane jest denko tłoka dookoła do 1cm
A pod zgarniającym i olejowym jest nagar bo pasują idealnie na szerokość i grubość ...
Czytałem wiele teorii na temat tego silnika że zapiekają się pierścienie , brak otworów w tłoku w rowku olejowym , u mnie to wszystko jest git majonez..
Przegrzany raczej nie był bo pierścienie są dobre..
Zamówiłem cały zestaw naprawczy by poskładać to wszystko do kupy...A najbardziej czekam jakie pierścienie do mnie przyjdą..
Obdzwoniłem pół polski ciężki temat z klamorami do 6VD1
Dziś zawiozłem głowice do naprawy , jak robić to wszystko na cacy , ale prowadnice zaworowe do tego silnika dostać to chyba cud.. Zobaczymy co stwierdzą..
Frontera 3.2 V6
przemekcrx
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 gru 2010, 15:03
Lokalizacja: pl

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 08 mar 2016, 11:26

przemekcrx napisał(a):W Piątek wytargałem swój motor 3.2 bo mnie tak wkór-wiał z braniem oliwy na maxa ,najlepsze jest to że nie dymił ,silnik suchy a brał litrami
Rozebrałem silnik w drobny mak , cylindry wyglądają bardzo ładnie nawet widać rysy po honowaniu zero progów itd.
Nie podoba mi się pierścienień a zwłaszcza 1-wszy uszczelniający strasznie pływa w tłoku, tak jak by był za wąski i działa na zasadzie pompy zasysania oliwy od dołu w tłok (taka moja teoria), zero nagaru w rowku i wypłukane jest denko tłoka dookoła do 1cm
A pod zgarniającym i olejowym jest nagar bo pasują idealnie na szerokość i grubość ...
Czytałem wiele teorii na temat tego silnika że zapiekają się pierścienie , brak otworów w tłoku w rowku olejowym , u mnie to wszystko jest git majonez..
Przegrzany raczej nie był bo pierścienie są dobre..
Zamówiłem cały zestaw naprawczy by poskładać to wszystko do kupy...A najbardziej czekam jakie pierścienie do mnie przyjdą..
Obdzwoniłem pół polski ciężki temat z klamorami do 6VD1
Dziś zawiozłem głowice do naprawy , jak robić to wszystko na cacy , ale prowadnice zaworowe do tego silnika dostać to chyba cud.. Zobaczymy co stwierdzą..

dobry warsztat sam sobie toczy prowadnice zaworowe jesli ich brak na rynku, wystarczy mieć tylko na wzór zepsutą sztukę, wałek mosiądzu i jazda.
z tym pierścieniem ciekawa sprawa, ciekawe jakie beda nowe olejowe :
-trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) , ta opcja jest podobno dokładniejsza w zgarnianiu oleju , ale nie wytrzymuje takich przebiegów jak te starsze,
- jednoczęściowe ze zintegrowaną tradycyjną spiralą , mniej dokładne ale działają długo?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez freefly » 08 mar 2016, 12:32

Z mosiądzu ?
Jeśli już to brąz berylowy.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez przemekcrx » 08 mar 2016, 14:13

Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.
Frontera 3.2 V6
przemekcrx
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 gru 2010, 15:03
Lokalizacja: pl

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 08 mar 2016, 14:34

freefly napisał(a):Z mosiądzu ?
Jeśli już to brąz berylowy.

kilka lat temu jak budowałem mojego strokera i dawałem głowicę do remontu to dałbym sobie coś uciąc że to był mosiądz , ale teraz ju z nie jestem tego pewny .

przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.

ciekawe czy te pierscionki są oryginalne czy już je ktos wymieniał ? jaki masz przebieg ? ile brał oleju?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez Quentil » 08 mar 2016, 17:12

3 częściowe szły od razu w oryginale ;)
6VE1...
Quentil
 
Posty: 992
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 08 mar 2016, 17:44

przemekcrx napisał(a):Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.

co do dorabiania pierścieni to trudno mi się wypowiedzieć , jeśli chodzi o jakość , ale kilka lat temu na allegro było kilka ogłoszeń z ofertami dorabiania do bardzo wysilonych jednostek,
lepsza opcja jeśli sie ma jakiegoś znajomka np w jakiejś dużej hurtowni to czasami można coś dobrać z innych silników, ale do tego jest potrzebna baza danch.
Ja do 6 cylindrowego strokera zakładałem tłoki z 4 cylindrówki bo akurat średnica mi pasowała pod rozwiert, a pierścienie dopasowałem z innej 4 cylindrówki , ze względu na lepszy materiał pierścieni i azotowanie.
silnik nakulał już prawie 20tyś przez prawie 3 lata i nie bierze oleju wcale, mimo chłostania.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez przemekcrx » 08 mar 2016, 19:23

mcgiver napisał(a):
freefly napisał(a):Z mosiądzu ?
Jeśli już to brąz berylowy.

kilka lat temu jak budowałem mojego strokera i dawałem głowicę do remontu to dałbym sobie coś uciąc że to był mosiądz , ale teraz ju z nie jestem tego pewny .

przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.

ciekawe czy te pierscionki są oryginalne czy już je ktos wymieniał ? jaki masz przebieg ? ile brał oleju?

Przebieg hmmm licznikowo jest 130tys teraz, 3 lata temu jak kupowałem było 90tys ale może być 400tys nie wiem..
Jak go kupiłem to na 10tys brał 2-3litry może nawet mniej
Teraz 1litr na 500km a może i więcej na wysokich obrotach było widać czarny dym nic po za tym 2 katy dopalały i nic nie widać by kopcił
Na misce jest naklejona dziwna naklejka, tak jakby był silnik wymieniany na nowy przez serwis.
Frontera 3.2 V6
przemekcrx
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 gru 2010, 15:03
Lokalizacja: pl

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez pawel126 » 09 mar 2016, 13:43

przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.


Robiłem zabytka jakis czas temu i
pierścienie dorabiała jakaś firma z Łodzi, pewnie jak zadzwonisz na wschodnia w Toruniu to powiedza http://www.autoszlif.net.pl/formularz.php#torun

a panewki dorabiałem w Pruszczu Gd. Wysyłasz wał i :)2
Monterey 3.2 V6+LPG 97r. LTD BF AT 265 75 R16
Monterey 3.1 D 97r. LTD - sprzedany.
Jeep XJ 2,5 TD 99r. - Malatesta Kaiman 31x10,50 R15 + T-MAX EW-12500
Avatar użytkownika
pawel126
 
Posty: 564
Dołączył(a): 17 wrz 2009, 08:46
Lokalizacja: Toruń

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez przemekcrx » 09 mar 2016, 18:30

pawel126 napisał(a):
przemekcrx napisał(a):Nie wiem, od tego jest ten zakład od głowic że ma to sprawdzić i zrobić..
Resztę silnika robię sam.
Co do pierścieni olejowych to są właśnie te -trzy częściowe( 2 pierścionki i spręzyna w kształcie fali) takie były założone , a jakie dostanę nowe zobaczymy..
Obdzwoniłem troszkę wczoraj czy ktoś dorobi mi pierścienie pod tłoki , ale to jest ciężki temat . Nie mogłem nikogo takiego namierzyć.


Robiłem zabytka jakis czas temu i
pierścienie dorabiała jakaś firma z Łodzi, pewnie jak zadzwonisz na wschodnia w Toruniu to powiedza http://www.autoszlif.net.pl/formularz.php#torun

a panewki dorabiałem w Pruszczu Gd. Wysyłasz wał i :)2

Wczoraj odbierałem klamoty w Zgierz-u i pierścienie niby oryginał, ale tak samo wyglądały jak te stare wyciągnięte ,troszkę mniejsza szczelina, ale ten górny ogniowy chromowy jest tak samo pływający czyli za wąski (nowy) zbyt mocno chowa się w rowku ,zostawiłem tłok mają dorobić górny oraz olejowy jednolity ze sprężynką w środku pod tłok..
Na chwilę obecną czekam.
Frontera 3.2 V6
przemekcrx
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 gru 2010, 15:03
Lokalizacja: pl

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 09 mar 2016, 18:45

robiłem już kilka silników i nie zdarzyła mi sie sytuacja by pierścienie miały jakiś podejrzany luz , może masz tłoki jakieś nie te :o
co do pierścieni olejowych trzy czesciowych to nie każdy wie ale fali się nie obcina , (bo niektórym sie wydaje że jest zadługa) i nie może zachodzić jeden koniec na drugi , trzeba tak włozyć żeby końcówki się stykały ze sobą, (jest trochę zabawy z tym). zamki też nie mogą być w jednej lini oczywiscie.
z ciekawości jaki koszt pierścieni i jakiego producenta?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Znikający olej silnikowy

Postprzez mcgiver » 09 mar 2016, 18:55

ale chwila bo czegoś nie rozumiem; pierścień ma luz góra dół czy do centrum tłoka? do centrum tłoka teraz sprawdzałem tłoki z 2 beemek i też im brakuje po około 1mm w głąb centrum tłoka więc to nie jest problem.
trzeba pamietać że denko tłoka rozszerza się najbardziej bo odbiera najwiekszą temperaturę wiec jakby było pierścień na styk to się zatrze. musi mieć jakiś luz w poprzek osi tłoka
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2448
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości