1,6t udźwigu to daje jakieś 6-8 ton uciągu dalej myślisz że taki mały??
mechanik w patrolu ma takie same parametry i jedno i drugie potrafi line stalową 12mm urwać
tego typu urządzenia nie mają żadnego przełożenia na elektryczną wyciągarke, która swoje teoretyczne 1200lbs ma tylko na 1 zwoju przy idealnie naładowanym aku i dużym alternatorze

z każdym obrotem siła maleje, tu z każdym pociągnięciem jest identyczna zależy tylko od zmęczenia operatora
trifor 1,6t waży jakieś 18-20 kilo (z 10m liny 12-14mm), ma jedną zalete można ciągać auto w każdym kierunku, wolno bo wolno ale działa perfekcyjnie i trudno go zepsuć, do turystyki/wypraw idealne rozwiązanie
bierzesz tirfora kilka pasów 3,5,10m i wyjmiesz auto z każdej padliny
jak ja się zaczynałem bawić w offroad nie było innych wyciągarek jak takie... inaczej były ale cena była równoważna z nabyciem 2 samochodu

więc nie było tego wiele, a i rajdy były inne, na rajd jechało się pobawić, odpocząć, poznać ludzi.. anie po wynik, ale jak mówie to inne czasy były

ja ma coś takiego tyle że polska
http://allegro.pl/wyciagarka-kifor-grei ... 56854.htmlczasem jak stan dobry to i 300 warto dać

zawsze można cene negocjować

zresztą nowa lina 12 do trifora kosztuje 250 pln, więc czasem cena nie jest ogromna, tak przy okazji 20m to strasznie dużo i nie ma sensu tyle z sobą wozić ale jak kto woli, mi 10m zawsze wystarcza
