Elo
Napisane: 21 sty 2021, 01:11
Witam wszystkich użytkowników. na forum trafiłem bardziej po silniku aniżeli po aucie. kochane 6vd1. wśród 4x4 (terenowych) mam jeszcze d4bf galloper. Flota "cywilna" dużo bardziej rozbudowana.
Forum miłośników samochodów ISUZU 4x4 oraz OPEL 4x4
http://www.trooper4x4.pl/forum/
Legend napisał(a):fajny motor, a jeszcze lepszy jak ma na końcu W
frotman napisał(a):Legend napisał(a):fajny motor, a jeszcze lepszy jak ma na końcu W
hmmm trochę jestem laikiem w kodowaniu tych bloków ale z tego co gdzieś widzę to chyba jest to W - po katalogu gordona widzę 6vd1, y32ne.
PiotrR napisał(a):Witaj
trochę mi tu PB zapachniało, a nie jedynie słusznym ON
Legend napisał(a):a tutaj ciekawostka, Trooper z silnikiem Frontery - wygląda jak 3,5 ale na drzwiach ma oznaczenie 3.2 DOHC
https://www.youtube.com/watch?v=Y0L5Ro0BV7Q
czy mi się wydaje, czy rura dolota do kolektora jest inaczej poprowadzona niz w naszych 6vd1 na tym poniżej?
Legend napisał(a):otwórz sobie YT, ten drugi czyli z foto może robić takie wrażenie po ma kiere po prawej więc tam z brzegu jest deko luźniej.
Legend napisał(a):CO do benzyn, na własnie mam mieszane uczucia, 4jx1 po zrobieniu komputera jedzie dośc żwawo - setka w ok 10,7sek i przy mojej przelotowej 120km/h ma jakieś 2400obr/min. Benzyna ma jakieś 3100 i wydaje się byc bardziej hałasliwa. Przy podobnej jezdzie spalanie dyze/benzyna to jak 10/15 ..... a benzyniak jest krótki i w manualu. Miałem się wyzbywac diesli...ale w końcu 4jx1 chodzi jak nalezy - zobacze jak dlugo, dostał drugą, tfu trzecią ostatnią szanse.
Legend napisał(a):to jeszcze raz, ten z filmu z YT ma silnik wyglądający na 3,5 6Ve1 -ja na drzwiach widze 3.2 DOHC więć można przypuiszczać, że to dziwna wydumka z Froterowym silnikiem 3.2 DOHC co jest niespotykane raczej
Legend napisał(a):zawsze chciałem mieć ten przywilej i przejechac się powiedzmy w roku 2002 nowym 3,0 i 3,5 i wtedy byłoby jakieś porównanie bo tak to każdy z tych egzemplarzy jest inaczej zmęczony. Lubie 4jg2 za odporność i prostotę, pewien mechanik spod Wrocławia twierdzi, że jest go w stanie zrobić tak, że objedzie nawet zdrowe 3,0....hmmm mam mieszane odczucia. Na postoju i do 80km/h na pewno V6 jest kulturalniejsze, ale powyżej dochodzi szum budy i ta różnica zaczyna się zatracać. Przy 120-130 sądzę, że 4jx1 jest cichszy od V6. Ogólne wrażenie komfortu diesel psuje swoja kultura pracy, mimo, że jest lepsze niz 4jg2 to i tak dalej jest to dośc mocno klekoczący silnik. Fajnie jakby się gdzies udało zebrać 4 auta na podobnej gumie i zrobić test, powiedzmy wszystkie długie 3,1 i 3.2 i 30 i 3,5 na jednej linii startowej Jeśli mi 3,0 teraz nie wywynie jakiegoś numeru to zostaje bo przypadł mi do gustu swoimi parametrami i spalaniem ON. I jest żwawszy niż Pajero 4 3.2 DID po 2014 roku bo ostatnio miałem okazję to sprawdzić