Strona 1 z 1

MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 15:08
przez gsxr1100_1980
Nadszedł czas testu Montka po przeróbce na rajdzie w Świeciu n/Wisłą.
Kilka fotek z rajdu:

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 15:18
przez gsxr1100_1980
C.D. zdjęc

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 15:26
przez gsxr1100_1980
C.D.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 15:54
przez gsxr1100_1980
C.D.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 19:17
przez danti
dawał radę?

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 19:45
przez gsxr1100_1980
W terenie praktycznie robi tak samo jak PATROL, z przeróbki największym plusem to tylna blokada 100%, i bardzo duży prześwit. Niestety dużym minusem jest wysokość Montka, wszystkie gałęzie nasze, gdzieniegdzie musiałem stawać, łamać je bo halogeny by zostały. Rozmyślam nad zdjęciem całego bagażnika z dachu, ale mam na nim uchwyt na zapas, jedyne rozwiązanie na zapas o wadze ponad 50kg.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 17 mar 2013, 21:07
przez miras7
A może w środku znajdziesz miejsce na zapas? Swoim Troopem bym w rajdzie nie wystartował (chyba, że turystyk), bo mi go szkoda. Teraz, żeby skutecznie jechać choćby w Wyczynie to trzeba wyzbyć się sentymentu do auta. Lub zrobić pełną klatkę , podnosząc masę o jakieś 250-300kg i środek ciężkości...

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 18 mar 2013, 17:57
przez gsxr1100_1980
Do typowo ekstremalnych rajdów też mnie nie ciągnie, wolę weekendowe wypady w teren swoim tempem, nie goniąc za czasem. W tym rajdzie wystartowałem bardziej z powodu jego testu, co po przeróbce się zmieniło. Katowanie go w innych rajdach raczej nie wchodzi w grę, bo właśnie nabrałem sentymentu do tego auta, a pozatym sporo kasy zainwestowałem w ten projekt. Co do zapasu, to włożenie go np. do bagażnika odpada, bo i tak w nim już jest mało miejsca, a nieraz trzeba coś jeszcze zapakować.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 18 mar 2013, 21:55
przez gsxr1100_1980
Jeszcze pare fotek z rajdu.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 18 mar 2013, 21:58
przez gsxr1100_1980
C.D.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 00:39
przez peterek66
Ta... 8-)
Dobra robota :)2

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 13:56
przez szutam
ja swego też przerabiam mam mosty już od k 260 zostaje mi koncepcja na przednie zawieszenie czy sprężyny
czy amory ze sprężynami cena mnie zabija ,teraz miałem na głowie remont silnika i ramy myślę ze do wakacji się wyrobie
z zawieszeniem

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 14:12
przez peterek66
Ta... 8-)

szutam napisał(a):ja swego też przerabiam mam mosty już od k 260 zostaje mi koncepcja na przednie zawieszenie czy sprężyny
czy amory ze sprężynami cena mnie zabija ,teraz miałem na głowie remont silnika i ramy myślę ze do wakacji się wyrobie
z zawieszeniem


Dawaj Szutam, dawaj, mało czasu :)2

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 14:46
przez pablos
gsxr1100_1980 napisał(a): Rozmyślam nad zdjęciem całego bagażnika z dachu, ale mam na nim uchwyt na zapas, jedyne rozwiązanie na zapas o wadze ponad 50kg.


Oj tam, oj tam ;) polecam cenioną mi wyszukiwarkę "google" Słowa kluczowe: rear bumper wheel carrier
Sporo tego w necie; proste i bardzo rozbudowane - każdy coś dla siebie znajdzie
Oto przykład (może śliczny nie jest, ale zawsze jakieś światełko w tunelu) :D

raw.jpg
raw.jpg (177.33 KiB) Przeglądane 7183 razy

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 16:43
przez gsxr1100_1980
Dzieki za jakiś namiar na projekty, widziałem już takie rozwiązania, np. niektóre Frotki maja takie mocowania, znajomy miał w Terrano, ale jeszcze wtedy takiego zapasu nie miałem. Muszę wyszukać jakiś ciekawy projekt i zacząć go realizować.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 18:20
przez pablos
Ma to swoje plusy - zawsze to jakieś rozłożenie kilogramów, tym bardziej że jak wspomniałeś sam zapas ok 50kg + takie mocowanie.

Re: MONTEREY NA PATROLU- pierwszy rajd.

PostNapisane: 23 mar 2013, 21:44
przez gsxr1100_1980
Co do rozłożenia masy to bardziej muszę dociążyć przednią oś auta bo sprężyny które wstawiłem są wzmocnione na dodatkowe obciążenie (+200kg) czyli solidny zderzak i wyciągarka. Zderzak jest, ale na wyciągarkę muszę trochę poczekać (ograniczone finanse), tak że jak narazie przód auta stoi wyżej niż tył.