gompka napisał(a):Łajza ma 3.1td, jakieś 800km po przeszczepie od nieznanego dawcy.
No dobrze, wiem już, że łajza ma zbyt niskie ciśnienie.
Jakie kroki podjąć?
Zdjąć miskę i sprawdzić stan smoka, panewek i ew. pompy oleju? Chociaż nie wiem, jak to ostatnie sprawdzić, więc oddaję się Waszym podpowiedziom.
własnie dla tego zawsze jestem zwolennikiem remontu zamiast swapa z niewiadomego żródła
, dla mnie jedyna słuszna droga to kupno zajechanego silnika za czapkę sliwek i zrobienie go od A do Z i podmiana w aucie.
nie wiem na jakim oleju jeżdzisz , i jaki ma przebieg , ale weryfikacja oleju to w tym momencie chyba najmniej inwazyjne i najmniej kosztowny aspekt. zweryfikuj na jaki olej możesz wymienić to co masz w aucie żeby przy temperaturze nie zamieniał się w rozrzedzony lakier...
co do panewek to nie wiem jakie masz w tym doświadczenie , ale to nie jest takie proste, zresztą weryfikacja pompy to na aucie chyba raczej ciężko zdiagnozować , w manualu napewno jest procedura i wymiary do zweryfikowania szczelinomierzem , 3,1 to nie moja bajka
, nawet nie wiem jaki tam jest dostęp do zdjęcia miski.
smok może być pęknięty , uszczelka uszkodzona co generuje ciagniecie powietrza , ewentualnie przytkany syfem, NP PRZEZ NADMIAR SILIKONU PRZY WYMIANIE USZCZELEK
,lub blachą miski po jakimś zdarzeniu z pieńkiem , korzeniem itd , rózne rzeczy się zdarzają , ale tu już trzeba się trochę napocić żeby to ogarnąć.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę