Strona 1 z 1

Manualna skrzynia biegów

PostNapisane: 09 paź 2019, 21:14
przez Jake
Jaka jest różnica w skrzyni manualnej pomiędzy 4JG2 a 6VD1? Czy rozni się tylko dzwon czy cos jeszcze? Wieloklin? Poszczególne przełożenia?
Cięzo znalezc oznaczenie, ale na anglojezycznych forach przewija sie symbol MUA-5, czy to prawda?
Czy skrzynia biegów i reduktor sa rozłaczne? Słyszałem ze w skrzyni z 3.1 nie da sie ich tak łatwo rozdzielic?
Doszły mnie słuchy, że skrzynia Toyoty R151F pasuje bolt-on do silnika Isuzu, ktos jest w stanie potwierdzic lub zaprzeczyć?

Re: Manualna skrzynia biegów

PostNapisane: 09 paź 2019, 22:06
przez Quentil
MUA 5C oraz MUA 5S, różniły się przełożeniami na pierwszych 3 biegach i wstecznym. Występowały w wersjach 4x2 oraz 4x4.

W poliftach są też AR-5. AR-5 chyba miała zintegrowany reduktor choć pewny na 100% nie jestem. Były w 3.0 i w 3.5.

Re: Manualna skrzynia biegów

PostNapisane: 10 paź 2019, 15:20
przez korf
korf napisał(a):Gdzieś czytałem, że jest kit do zamontowania 4JG2 do LJ70. Teoretycznie można za pomocą kitu zamontować skrzynie z PTO z Toyoty. "4JG2 isuzu - prosty klekot łączący się bolt on z R151F"


http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=10&t=15883
https://forums.lr4x4.com/topic/90221-any-experts-on-toyota-diesels-need-a-donor/
I jeszcze tu: https://forum.planetisuzoo.com/viewtopic.php?f=22&t=74895&sid=52b27afccd341a276b3e11342c53d164
i tu: http://4x4wire.com/forums/ubbthreads.php/ubb/printthread/Board/19/main/80045/type/thread.html
Takie coś...

Re: Manualna skrzynia biegów

PostNapisane: 10 paź 2019, 19:45
przez Jake
Dzieki!
Rozczytam sobie linki dzis lub jutro wieczorem na spokojnie.
Czyli dobrze rozumiem, ze bolt on do diesla spasuje zarówno skrzynka z benyzny jak i toyotowska. To otwiera szereg mozliwosci...
A czy ktos jest w stanie potwierdzic lub zaprzeczyc czy w MUA-5 (3.1 lub 3.2) mozna odkrecic reduktor od skrzyni czy jest to zintegrowane?