Silvestr napisał(a):mcgiver napisał(a):dziwne
kupricz pokazuje siłownik taki jak pokazuje i ze niby jest do 3.2
a Przemo_ol twierdzi że kupił również do 3.2 ten z drugiego zdjęcia.
na pierwszy rzut oka widać ze te siłowniki od płaszczyzny montażowej mają całkiem inne długosci WTF ?
Ostatnio wymieniałem uszczelniacze w wysprzęgliku i potwierdzam wiarygodność zdjęć kolegi "kurpicz". U mnie był identyczny... Oczywiście 3.2 - rocznik 94.
tarcza była z jakiegoś starszego modelu forda transita w gnojówce chyba 2,5litra ; miała 265mm średnicy , ale przy osiowaniu okazało się że ma lekkie bicia promieniowe więc wyrównałem do 263mm, (akurat tyle ma docisk z montka ) .
uzywany docisk z tarczą z 3.2 kosztował mnie 200zł , niestety okazało się ,że tarcza została uszkodzona (prawdopodobnie przy demontażu) w takim stopniu ,że dyskwalifikowało ją to jako materiał do regeneracji.
nowa tarcza z transita 70zł (wieloklin bardzo podobny , ale niestety inny 23z zamiast 24z)
łożysko wyciskowe japońskie 150zł
łożysko do zamachu 45zł
brakuje jeszcze siłownika lub uszczelniaczy siłownika , ale nie wiem co kupić , a na kanał narazie nie wjadę w celu obadania co tam siedzi bo mam na warsztacie rozłożoną robotę zarobkową.
już wychodzi 465zł , ale pocieszam sie faktem ,że po wymianie zostanie mi następny zestaw do naprawy i położenia na półkę który nie będzie kosztował więcej jak okładziny tarczy i nity czyli max 80zł bo robocizny nie liczę.
realnie da się kupić nowy zestaw za mniej niż 1400zł (tarcza , docisk , łozysko wyciskowe)??