Strona 1 z 1

Turbo 3.1

PostNapisane: 10 gru 2009, 21:26
przez Serg
Teraz turbo, troche mnie nie pokoi, mechanior u ktorego serwisuje czasem, twierdzi, ze tam sa takie podcisnienia, ze jest to do zaakceptowania, ale no wlasnie.... a jezdze juz tak od jakiegos czasu :?
(Po kliknieciu bedzie wieksze zdjecie)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 10 gru 2009, 21:48
przez Wieża30
Co to jest olj płyn chłodniczy a jak z olejem i płynem chłodniczym auto ci nie kopci bo wiem że turbo w tych silnikach jest chłodzone płynem razem z silnikiem musi cos ci brac

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 10 gru 2009, 22:19
przez Serg
Nie kopci nic, ladnie wkreca sie w obroty przy wyprzedzaniu. Oleju tez malo bierze.
Co ma plyn chlodniczy do tego weza co mi sie poci ? On laczy turbo z intercoolerem. Raczej tam plyn chlodniczy nie dociera.

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 10 gru 2009, 22:37
przez Nahen/thor_
Hmm a może spróbować wymienić przewód? Może jest poprostu zmęczony i miejscami przez niego się przesącza cosik? Tego typu węże mają to do siebie że kiedy zaczną puszczać to z reguł całe jakby "nasiąkają" i wygląda jakby całe były "mokre".

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 10 gru 2009, 23:03
przez Serg
Nahen/thor_ napisał(a):Hmm a może spróbować wymienić przewód? Może jest poprostu zmęczony i miejscami przez niego się przesącza cosik? Tego typu węże mają to do siebie że kiedy zaczną puszczać to z reguł całe jakby "nasiąkają" i wygląda jakby całe były "mokre".

Wymiana weza to nie problem, pytanie tylko skad tam sie wzial olej, jesli juz to moze byc ale pare kropel, ale nie chyba tyle, zeby nasiakal az tak ...
W sobote sprobuje jeszcze jedna metode, ktos bedzie dawal gazu na luzie a ja sprawdze, czy bedzie mozna scisnac ten waz, bo jesli tak to :?

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 11 gru 2009, 00:43
przez hassan
z tego co pamiętam to u Ciebie się ten wąż poci (znaczy brudzi jak go dotknąć) - może spróbuj go osuszyć jakimś ręcznikiem papierowym i sprawdzić za jakiś czas czy znowu jest mokry - będziesz wiedział czy coś ciągle leci, czy kiedyś nasiąkł i trzyma :roll:

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 11 gru 2009, 08:46
przez Serg
hassan napisał(a):z tego co pamiętam to u Ciebie się ten wąż poci (znaczy brudzi jak go dotknąć) - może spróbuj go osuszyć jakimś ręcznikiem papierowym i sprawdzić za jakiś czas czy znowu jest mokry - będziesz wiedział czy coś ciągle leci, czy kiedyś nasiąkł i trzyma :roll:

Recznik papierowy niewiele tu pomoze, on jest caly nasiakniety, musialbym zuzyc cala palete ;)
Najpierw zdejme te obejmy i sprawdze czy w srodku jest olej, nie powinno go tam byc :?

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 11 gru 2009, 11:51
przez marcin75m1
Witam ,może jest troche oleju w układzie ale nie koniecznie z turbo ,wyczep wąż z odmy który jest podłączony do tego tunelu plastikowego który łączy filter z turbo wtych silnikach i zobacz jak dmuch na odpalonym silniku są dosyć duże przedmuchy z odmy i tamtędy z coraz większym przebiegiem zbiera się coraz więcej oleju w układzie dolotowym ,zdejmij intercooler i zajzyj do kolektora ssącego jak wygląda w środku ,czyściłem swój massakra co jest w środku najlepiej to wypalić chyba bo karcherem to bardzo ciężko a pocić się może przez luźną opaske na tym wężu od turbo.

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 16 mar 2010, 20:15
przez kalex
Chłopy co wy piszecie.? Jakie chłodzenie turbo płynem ?? :? Olej pochodzi z odmy i jest zjawiskiem normalnym w każdym silniku. Znajdz mi intercooler nie zapaćkany olejem to będziesz miszcz.

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 17 mar 2010, 02:05
przez Nahen/thor_
Ja jednego moge zrobić zdjęcia jest w 100% czysty i suchy ;) Ale od jakichś 3 lat leży pod stołem w garażu ;)

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 17 mar 2010, 09:43
przez hassan
kalex napisał(a):Chłopy co wy piszecie.? Jakie chłodzenie turbo płynem ??


jak to jakie? Turbo do 3.1 :) Proponuję prześledzić wężyki i rurki dochodzące do turbiny, to od płynu chłodniczego jest zdaje się albo na górze albo od strony IC :)

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 18 mar 2010, 22:29
przez mariojura
kalex napisał(a):Chłopy co wy piszecie.? Jakie chłodzenie turbo płynem ??

Kolejny nie wierzący. :D

Recznik papierowy niewiele tu pomoze, on jest caly nasiakniety, musialbym zuzyc cala palete

Eee tam jeden wystarczy. Wepchnij w odmę i po kłopocie :)21
A tak na poważnie to pokażcie mi nowy samochód z jakim takim przebiegiem który się nie poci z tego węża. Tak jest bo w końcu odma to odma i coś tam z niej dyma razem z oparami oleju prosto do turbiny.

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 18 mar 2010, 23:00
przez marcin75m1
Witam ,jest fajne ustrojstwo aby temu zaradzic a mianowicie Provent 200 firmy mann fajne cos ale troszke za drogie ,na naszym rynku i prawie nie osiagalne ale dolocik czysty caly czas i wymienne wklady ,im gorszy olej tym wieksze jego parowanie niestety ale zawsze bedzie i jest go sporo w kolektorze ssacym ,jak by ktos mial dojscie to tego urzadzenia w normalnych kosztach prosze priv ,pozdrawiam

Re: Turbo 3.1

PostNapisane: 19 mar 2010, 15:55
przez marcin75m1