własnie dziś odebrałem go od szlifierza razem z panewkami KING główne i korbowe oraz oporowe MV
Z tego co już zbadałem w kilku dostępnych źródłach łącznie z allegro to panewki KING są jedynymi dostępnymi panewkami na naszym rynku do tego silnika.
Wał jest po kompletnej obróbce ; czopy główne zostały wypolerowane pod panewki standardowe , a korbowe zostały szlifnięte na pierwszy nadwymiar i również polerka.
Polerce zostały poddane również powierzchnie pod nowe zimeringi.
Blok dziś zostawiłem na honowanie bo zużycie gładzi jest praktycznie niezauważalne ,wiec zostają nominalne tłoki które są w zadziwiająco dobrej kondycji

Zostaną również odnowione w bloku przylgnie pod nowe uszczelki głowic.
Pierścionki japońskie nominalne będę miał w przyszłym tygodniu .
w między czasie został wyremontowany rozrusznik na nowych komponentach czyli nowe japońskie łozyska oraz elektryczny zestaw automata.
Do cynkowania zawiozłem wszystkie zewnętrzne śruby oraz drobne metalowe elementy silnika łącznie z przewodami chłodzenia.
Target jest taki żeby do końca roku zrobić dół silnika bezkompromisowo na stan fabryczny

Góra silnika czyli głowice, rozrząd i cała reszta kosztów zabawy w nowym roku.






