Strona 1 z 1

Nr VIN D-max

PostNapisane: 01 lut 2024, 17:34
przez gikxer
Potrzebuję nr VIN do 3.0TD 8 zaworowy. Pytałem szrociaży na otomoto ale bez odzewu. Chcę zamówić tłok do silnika 4jh1-tc tylko w Isuzu na dzień dobry pytają o vin. Bez vinu nie dają gwarancji, że będzie pasował a nie ma możliwości zwrotu. Koszt nowego tłoka to 850 zł więc trochę lipa jak przyjdzie nie taki.

Re: Nr VIN D-max

PostNapisane: 02 lut 2024, 21:30
przez pocieszny
i mając rok produkcji silnika i jego numer z oznaczeniem nie są w stanie zamówić dobrego?? :shock:
bez sensu przeca po VIN to tam może już siedzieć 5 silnik z CR czy bez :)21 :)21

Re: Nr VIN D-max

PostNapisane: 02 lut 2024, 23:04
przez Legend
zależy od chęci i zaangażowania sprzedawcy.

Re: Nr VIN D-max

PostNapisane: 03 lut 2024, 09:34
przez gikxer
Nr silnika też nie mam bo tłoki idą do 4jg2, 3.1td. Z tego co widziałem silnikach 4jh1 w zależności od przeznaczenia były 3 rodzaje tłoków ale jeśli chodzi o Dmaxa 3.0 to był raczej jeden. Pewności nie mam. Znalazłem jakieś numery tych tłoków na necie, ale sprzedający mówił, że nic mu nie pokazuje. Może dlatego, że to wersja na Azję albo coś takiego. Mam nowe 3 szt z Mahle, pisałem do nich gdzie znaleźć dystrybutora w europie ale nie odpisali.

Re: Nr VIN D-max

PostNapisane: 03 lut 2024, 12:20
przez Jake
A gdzir kupiles trzy, ale bez czwartego?

Re: Nr VIN D-max

PostNapisane: 03 lut 2024, 15:25
przez gikxer
Allegro:
https://allegro.pl/oferta/tlok-isuzu-4j ... 4368853632
Tłoki wyszły trochę taniej niż w ogłoszeniu bo dostałem rabat 30% gdyż leżały długo i sworznie pordzewiały. W sumie taniej za 3 niż jeden nowy w Isuzu.

Strona Mahle:
https://qr.mahle.com/izumi/product.xhtml?eid=497737

Ładne, japońskie tłoki, znalazłem do kupienia gdzieś w Malezji.. Napiszę co nieco o tłokach przy budowie silnika, na razie próbuję skompletować części. Używanych tłoków nie znalazłem. Nie pali mi się, mój 3.1 na razie daje radę i też koszt konkretnej budowy/remontu silnika to nie są tanie rzeczy, szacuję 5 tysi minimum za części i obróbkę.

Re: Nr VIN D-max

PostNapisane: 03 lut 2024, 23:58
przez pocieszny
w d-maxie i w muxie 1 generacji był jeden silnik z CR reszta to wydumki i wymianiy silnika
zresztą ten silnik u kangurów w bezawaryjności i podatności na tuning bije wszystkie 4,3 z patrola i tojki
więc raczej wielkiego wyboru tłoków do tego ustrojstwa nie ma (jeśli mówimy o fabrycznych) widziałem kilka samochodów na tych silnikach z mocą grubo ponad 500KM (nie na seryjnych wtryskach i turbie, ale środek był w zasadzie nieruszany)
żeby było śmiesznie to nie jest jedyny silnik, który z nich korzysta ale o ciężarówkach azjatyckich i ich chińskich klonach to rozmowa na inny dzień i całkiem sporo klepania ;)

BTW ten silnik w d-maxach i muxach w innych częściach świata jest montowany do dzisiaj
zgłębiałem temat do chwili zakupu d-maxa z silnikiem 4jk1