Strona 1 z 1

Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 18:37
przez FFK
Witam wszystkich.
Jak starsi forumowicze mnie pamiętają, to miałem przyjemność jeździć monterey'em z 1993 roku z silnikiem 6VD1. Polubiłem to auto, ale pewien ciąg zdarzeń spowodował, że zmuszony byłem się poddać i sprzedać ten piękny wóz. Dzisiaj jestem (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem Isuzu Trooper z 2000r ze zmienionym silnikiem na 4JG2.
Kilka tysięcy kilometrów już za mną i mam nadzieję, że jeszcze więcej przede mną. Wielkie podziękowania dla miras7 za porady i ogólnie za pomoc.
Obrazek

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 19:20
przez Jake
Heh, witaj z powrotem. Ale taki donwgrade z 3.2 na 3.1? :D

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 19:35
przez FFK
Jake napisał(a):Heh, witaj z powrotem. Ale taki donwgrade z 3.2 na 3.1? :D

Od zawsze jeżdżę busami (T4, movano, jumper) i te 114KM mi wystarcza przy przelotkach rzędu 85-90 km/h :)
Jeżeli chodzi o spalanie to przy 90km/h to 8,7 do 9.5l/100km. Przy trochę szybszej jeździe na autostradzie, czyli 95-105km/h to spalanie wychodzi 9.7-10.5l/100km

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 21:13
przez miras7
No nareszcie...
Coś naprawiałeś, modyfikowałeś już?

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 23:01
przez Quentil
Pamiętają, cześć FFK ;)

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 23:15
przez FFK
miras7 napisał(a):No nareszcie...
Coś naprawiałeś, modyfikowałeś już?

Przepraszam, ale w robocie od rana do późna, więc nie miałem nawet czasu na nic.
Z napraw to:
- aktualnie stoi na warsztacie (wymiana rozrusznika)
- następnie wjeżdża na inny warsztat w poszukiwaniu nieszczelność (woda na podłodze u kierowcy i tylko w tym miejscu)
-nie wiadomo dlaczego nie włącza się przedni napęd (raz się włączy, ale więcej razy się nie włącza)
-jestem w poszukiwaniu zbiornika paliwa (ten ma wyciek i nie ma co nawet co kleić, czy spawać). Znalazłem w UK, ale nie wysyłają do Polski, więc teraz poszukiwania kogoś, kto by kupił i wysłał do Polski
- snorkel leży i czeka

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 02 kwi 2024, 23:42
przez Jake
Szkoda ze mieszkasz na drugim koncu Polski, ogarnalbym Ci to wszystko w dwa dni ;)

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 03 kwi 2024, 21:05
przez FFK
Chciałem się wybrać na zlot do MAVVa, ale w takim tempie jak idą naprawy to się do wakacji nie wyrobię.

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 04 kwi 2024, 17:46
przez gikxer
-jestem w poszukiwaniu zbiornika paliwa (ten ma wyciek i nie ma co nawet co kleić, czy spawać). Znalazłem w UK, ale nie wysyłają do Polski, więc teraz poszukiwania kogoś, kto by kupił i wysłał do Polski
/quote]


Spróbuj tego gościa 501514994, wozi paczki do Polski i może to załatwi. Ewentualnie możesz poszukać firm, które przesyłają paczki. Działa to tak, że sprzedawca wysyła na adres w UK a oni to przesyłają do PL. Nie używałem nigdy takiego serwisu więc nic nie polecę.

Re: Wcześniej 6VD1, a dzisiaj 4JG2

PostNapisane: 22 maja 2024, 23:51
przez FFK
Małe info odnośnie troopera. Udało się zakupić nowy zbiornik paliwa :D Został zabezpieczony jakimś, poliuretanowym czymś. Trochę było problemów, ponieważ poprzedni właściciel oddał auto na jakiś warsztat, gdzie mieli wyczyścić zbiornik, jakby tego było mało, to podłączyli źle przewody. Zasilanie było pociągnięte z kroćca od przelewu, więc mając bak zapełniony w 30%, to silnik po prostu gasł z niedoboru paliwa. Może uda się jeszcze ogarnąć napęd to na koniec czerwca odwiedzę MAVVa
Podziękowania za pomoc w ogarnięciu wężyków dla MAVVa, Peterka, a w szczególności dla mojego kolegi mechanika