Troche inny swap
Napisane: 30 kwi 2022, 22:20
Troche inny swap. Bo w samochodach to juz nuda, a w warunkach warsztatowych to latwizna.
Jak widac sie udalo, lata
Jak widac sie udalo, lata
Forum miłośników samochodów ISUZU 4x4 oraz OPEL 4x4
http://www.trooper4x4.pl/forum/
Jake napisał(a):Jak widac na zalaczonym obrazku helikoptery nie potrzebuja ladowisk xD Trawa daje rade ^^
Jake napisał(a):No nie masz racji przyjacielu. Ja latam tym smiglowcem
miras7 napisał(a):Zepsułeś silnik. Ale jak praca i latasz tym MD-500? Jako kto? Nic nie rozumiem
Jake napisał(a):No nie masz racji przyjacielu. Ja latam tym smiglowcem
Jake napisał(a):Nie lotnisko tylko ladowisko/heliport. I kto mowil, ze mowimy o Polsce albo o jakiejkolwiek ochronie zdrowia?
No i fundamentalne znaczenie ma w jakiej klasie przestrzeni powietrznej latasz, czy lot jest ifr czy vfr i czy skladasz flight plan. Zreszta wszystkie wytyczne i regulacje sa w AIPie danego kraju. Dla Polski:
https://www.ais.pansa.pl/en/publications/aip-ifr/
Jake napisał(a):Spadochroniarstwo? Toz trzeba byc szalonym zeby wyskoczyc z calkiem sprawnego samolotu!