mcgiver napisał(a):no wiedziałem że będziesz pierwszy
Niemozliwe, jak sie tego domysliles XD
mcgiver napisał(a):no wiedziałem że będziesz pierwszy
Temat 2 troperów z 3 czy jakoś tak
został zamrożony przy zrobieniu dołu 6ve1 i zafoliowaniu go żeby nie łapnoł syfu, czyli od 2 lat nic nie dygneło w temacie
. Spoko musiałeś mi dojebać ,
Oj tam ze dojebac xD Odrobina ironii jeszcze nikomu nie zaszkodzila, tak sie niegroznie nasmiewam
mcgiver napisał(a): A Ty się z tym Twoim remontem motoru toyoty już dupisz ile? 1,5 roku i końca nie widać?
No sorry jak Kuba Bogu….
Hmm, z silnikiem to sie dupie calkiem niedlugo, kupilem szrota w Pazdzierniku, a mamy Kwiecien, i chociaz troche mnie zaskoczylo ze zamiast szybkiej wymiany uszczelek i planowania glowic zrobil sie remont generalny i odbudowa na w zasadzie nowy fabryczny silnik to w zasadzie prawie wszystko mam gotowe, a nawet pol roku nie minelo - bo i nie ma z czym sie dupic, to sie szybko robi i szybko sklada. W tym momencie przed poskladaniem calosci blokuje mnie jeden zawor wydechowy, zamowiony 2 miesiace temu u Belniaka. Jak w koncu go dostarcza to silnik bedzie poskladany. Tylko co z tego....
Natomiast z rozgrzebanym autem sie dupie o wiele dluzej - tu faktycznie bedzie jakies 1,5roku jak stoi - tylko powod calkiem inny. Tak zupelnie szczerze to calkowicie sie sfrajerzylem, bo porwalem sie z motyka na slonce. tj zachcialo mi sie remontow generalnych, ktorych nie jestem w stanie finansowo udzwignac. Porozbieralem auto, powycinalem zgnilizne i nie mam kasy zeby zrobic blacharke, a z powrotem poskladac tak jak bylo juz sie nie da, wiec temat stoi w martwym punkcie i nic nie idzie do przodu.
mcgiver napisał(a):Dobra tak poważnie to jakie do serii można max koła włożyć ? z troopa pewnie nie pasują ?? Bo jak tak ostatnio szukałem info o jeepach np. druga generacja liberty to bez konkretnych modów to tam max wchodzą 245x65 x 16 i jeszcze trzeba nadkola meczyć na gorąco żeby nie tarły…
Jak jest realizowane dołączanie przedniej oski i reduktor , bo drugiej wajchy to tam nie widziałem na fotkach ? chyba tylko elektronicznie na desce ?
do wybory również była podobna toyka ale z silnikiem chyba 4,6 czy jakoś tak i naped tylko na tył czy jakoś tak , ale załozyłem sobie już dawno że 4litry to jest max które mogę przygarnąć...
Seryjne auto bez liftow i cudow lyka 32", czyli 265/70R17 - bo fabrycznie sa tam felgi 17". Czy wrzucisz kola z Troopera - to zalezy jakie. Rozstaw srub jest taki sam - 6x139.7. Oryginalne alusy nie - bo otwor centrujacy nie pozwoli - Isuzu ma 108, a toyota i Nissan 110. Ale jak pamietam Ty masz uniwersalne stalowki 16" - te powinny sie dac zalozyc bez zadnego problemu. Dla 16" felg 32"opony to bedzie 265/75R16 - zdaje sie ze na takich teraz jezdzisz?
Jak pomotasz - czyli np. wywalisz chlapacze i podmasujesz nadkola opalarka to wsadzisz i 33" i wiecej, ale chyba wiecej Ci nie potrzeba.
Silniki tak jak mowilem sa albo 4.0V6 1GR-FE albo 4.7V8 2UZ-FE. (Jest jeszcze dychawiczne 2.7 - ale ten silnik to zamulone 4 cylindry wiec ja bym unikal.) Oba silniki maja podobna moc i zblizone spalanie. 2UZ jest znacznie mniej wysilony niz 1GR i starszy technologicznie. Jest tez ciezszy - bo ma zeliwny blok. 1GR bedzie bardziej dynamiczny, bedzie nieco mniej palic, za to 2UZ bedzie trwalszy i w razie potrzeby remont bedzie tanszy i prostszy.
Silnika 4.6 nie ma.
Wersji 2WD nie bierz, nie warto. Nie da sie ich latwo konwertowac do 4x4, a bez przedniego napedu masz duzo mniejsze mozliwosci auta - bedziesz sie kopac w sniegu czy blotnistej lace.
Przednia oska jest dolaczana przez przesuwke - sterowan elektrycznym silniczkiem - tak jak w D-Maxie. Naped przedniego walu i reduktor sa zapinane elektrycznie. Na lewo od radia na panelu jest taka duza srebrna galka -