Strona 6 z 8

Re: blokada dyferencjału

PostNapisane: 29 lis 2011, 21:29
przez croochy
dlatego ja na 31" przechodzę :)21

Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 14 mar 2012, 18:00
przez kura77
witam
Chciałem dzisiaj poruszyć temat blokad https://www.independent4x.com/merchantm ... cts_id=113
https://www.independent4x.com/merchantm ... cts_id=351 wiem że ten temat był juz poruszany na forum i nie wiem w końcu jak się zakończył ,czy ktoś zdecydował się na zakup takich blokad i ja ma zamontowane czy temat umarł śmiercią naturalną :?:
Przewałkowałem już fora związane z tym tematem i wszystko jest ok tylko czy będzie pasować do naszych montków :?: dalej nie wiem czy montek 3.1TD buda RS ma mosty dana 44 :?:
Prośba z mojej strony może mi ktoś to wszystko wyjaśnić nie ukrywam, że mam ochotę na te blokady cena jest przystępna no i jeszcze jedno jakie ja mam przełożenie 3,1TD rok 95 buda RS nic nie czaje z tej tabliczki znamionowej. Pozdrawiam

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 14 mar 2012, 22:56
przez skiczu
Z tego co widzę, to stałe blokady mostów bez możliwości rozpięcia... Na asfalt się nie nadają (chyba że nie szkoda Ci opon ;) ).

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 14 mar 2012, 23:06
przez mikusien
tak... a i gruchy dostana w dupcie :P

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 15 mar 2012, 00:00
przez Marcin9120
Mój kumepl miał lock righta w suce założonego i nie był zadowolony a na końcu wybuchł most:)

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 15 mar 2012, 10:18
przez kura77
to może tylko do przodu ?? przód i tak zapina się w terenie lub na śliskim to by nie przeszkadzało na opony tylko czy będzie to pasowało. Do suki założył bez problemu :?: Marcin 9120 napisz dlaczego nie był zadowolony i co się stało z tym mostem czy to z jego winy wybuchł czy z winy blokady.

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 15 mar 2012, 15:36
przez Marcin9120
Wiesz co on załozył sobie ją z tyłu, w zasadzie u mechanika to zrobił noi nie robiło to tak jak on chciał, na asfalcie jechał jak taczka a na końcu wracając z rajdu się skleszczył i wybuchł z tyłu most. Zainwestowalł teraz w pneumatyczną i mówi że ma spokój.:)

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 16 mar 2012, 00:35
przez kura77
no to lipa trochę mię przestraszyłeś, ale dziękuje za informację . czekam na jakieś pozytywne aspekty jeżeli są jakieś, jeżeli nie to temat umrze znowu śmiercią naturalną. Cos mi sie wydaje że nie zrobię oszczędności i dalej będę zbierał na pneumatyki :x

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 16 mar 2012, 09:43
przez pocieszny
a LSD wam się rozpina?? :)21

to standardowa cierna blokada z możliwością regulacji spięcia,identycznie jak Lock Right ;)

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 16 mar 2012, 10:47
przez Ciplik
pocieszny napisał(a):... z możliwością regulacji spięcia ...
Pocieszny napisz coś więcej o tej możliwości ;)

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 16 mar 2012, 13:08
przez pocieszny
to jest tak jak w lockrighcie przed włożeniem ustalasz ilością "podkładek/sprężynek" kiedy ma się rozpiąć (w 1 masz walec wpadający w odpowiednie miejsce na blokadzie, przy dużym przeciążeniu 1 z części po prostu przeskakuje w następne położenie z charakterystycznym chrupaniem/klikaniem, w teorii można to regulować 2 to klasyczny lock right, gdzie odpowiednia twardość elementy zmienia siłe spięcia)
tak jak LSD zasada podobna, z tym że można spiąć na stałe i masz 100% ale nie rozpinaną (bardzo często w suzukach tak robią)
regulacja upierdliwa bo za każdym razem trza dyfer rozpoławiać.. no chyba że ktoś ma jakiś sposób ale ja tam nei widze innej możliwości :)21
ogólnie do montka do tyłu pasuje większość blokad do jeepa ( daną 44 z półosiami bodajże 30 rowkowymi) ;) bo montek ma tenże most z tyłu tak jak i jeep rubicon, część fordów, kilka shevroletów i dodgów ;)

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 16 mar 2012, 18:45
przez kura77
moje LSD nie daje rady chyba jest padnięte, ale i tak uważam że opony 33/12,5R15 MT blokada LSD nie utrzyma no chyba spięta na 100 % jak kolega opisuje ja nie słyszałem o takiej praktyce. Pocieszny takie pytanie przy spięci LSD na 100% można jeździć po asfalcie czy tylko laweta i błoto i jak uważasz montek wytrzyma te blokady aussie locker i LOCKRIGHT :?: czy będzie bum mostu.

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 17 mar 2012, 03:03
przez pocieszny
LSD nie spina nigdy na 100%, nawet jak jest w pełni sprawne spina max w 70% do tego warunek obydwa koła na ziemi
każdą blokadą która ma uślizg można spokojnie jeździć po asfalcie,
jeśli chcesz 100% i śmigać po asfalcie to tylko coś w rodzaju ARB :)2
są dostępne podróbki w niższej cenie wychodzi ciut drożej niż to co w linkach, ma jedną zalete jest już w polsce i masz gwarancje w razie bum sprzedającego, czy kupować drogi oryginał czy troche tańszego chinczyka musisz sobie odpowiedzieć sam, no i jeszcze 1 zaleta blokady normalnej to kompresor :)2

wadą lockrighta jest jego jednak słaba jakość (ditroit locker bo z tym miałem styczność), szybko dość kończy żywot, LR nie jest w zasadzie blokadą 100% da się go prawie zablokować ale uślizg zawsze jest, 100% jest minispool na przykład, to jest kawał odlewu frezwanego spinający półosie :)21

przy czym mini spoola można wykonać samemu, prostą blokade cierną też, tyle że dyfer przy nich dostaje troche po dupsku :)21

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 17 mar 2012, 13:13
przez kura77
zamierzam założyć aussie locker tylko do przodu i tak przód mam na manualnych sprzęgiełkach i zapinam go tylko w terenie gdzie tył nie daje rady. Myślę że w takich wrunkach zda egzamin i będzie pomocne urządzenie tylko w dalszym ciągu nie jestem pewny czy będzie pasowała do mojego wozu :?: widziałem rożne fora i coś tam przerabiają i nie bardzo wiem co, ale dojdę do tego jeżeli nie będzie to dużo przeróbek to będę zakładał. Podejrzewam, że te przeróbki mają związek z przełożeniami a ja nie wiem jakie mam :roll: . Odnośnie tyłu to tylko blokada pneumatyczna i raczej arb ale to nie teraz budżet nie pozwoli tak zaszaleć . Pozdrawiam

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 17 mar 2012, 15:27
przez pocieszny
na przód lepiej sobie kup chińczyka z kompresorem, bo problem będzie ze skręcaniem i to nie mały
stałę blokady są dobre do tyłu, do przodu ta co w linku nie pasuje

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 17 mar 2012, 16:53
przez kura77
chińczyk to 2000zł 4MAD nie mały wydatek, chyba że są jakieś inne o których nie wiem. Kompresor w sumie mam jakiś chiński może da rade. Mam pytanie odnośnie przełożenia nie czję jakie mam na tabliczce mam jakieś dziwne symbole Option C4I HC6 JE5 NK3 SIY T37 X68 X72 6MK 8AA type V4N trans tire 750/153 może mi to ktoś przetłumaczy jakie mam przełożenie z góry dziękuje

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 17 mar 2012, 17:39
przez kura77
już chyba rozgryzłem te kody doszukałem się u mnie jest HC6 FINAL 41/9* czyli 4,5555 tak myśle :)21

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 17 mar 2012, 17:45
przez pocieszny
szybkość przełożenia nie ma znaczenia co do blokady ;) co najwyżej może mieć znaczeni co do rozmiaru talerza/kosza jeśli chcesz włożyć blokade która nie jest przeznaczona do Twojego mostu, a w tym wypadku tak jest, bo ona jest przeznaczona do tyłu a nei do przodu ;)

Twój kompresor spokojnie wydoli do blokady bo tam nie trzeba wiele :)2 a jak dobrze policzysz to sprowadzenie tamtej blokady nie wyjdzie wiele taniej

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 18 mar 2012, 10:41
przez kura77
czyli blokada 4mad będzie lepsza od aussie locker :?: a tak w ogóle to sa jakieś inne blokady poza arb i 4mad??. Aussie lucker wyszedł by mnie około 1000zł już do reki ;) w cenie jednej mam dwie. Muszę się nad tym mocno zastanowić.

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 18 mar 2012, 22:16
przez pocieszny
jeśli do tyłu to spoko to takie mocniejsze LSD będzie,
ale po zbadaniu kilku wątków do przodu model z linka się nie ndaje :)3

z tego co wiem to z blokad mechanicznych to u nas dostępne są tylko 4mady i ARB niestety

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 21 mar 2012, 18:29
przez kura77
czyli ten aussie locker będzie działał jak należy z tyłu ???? i nie będzie cięło opon a samochód będzie zachowywał sie normalnie na drodze. To będzie działło jak takie mocne LSD tylko nie wiem czy nie za mocne żeby mostu nie rozwaliło :shock:

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 21 mar 2012, 19:50
przez pocieszny
z tyłu masz dane 44 :)21 :)2
spokojnie nie rozwali
będzie działać jak LSD ale w zależności od wielkości opon ;)

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 21 mar 2012, 23:31
przez PiotrR
pocieszny napisał(a):będzie działać jak LSD ale w zależności od wielkości opo

Witaj. Rozumiem że im większe tym słabiej trzyma.

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 22 mar 2012, 11:14
przez pocieszny
dokłądnie, im większe opony tym większa siła bezwładności i tym większe siły działające na dyfer, szybciej się rozpinać będzie

Re: Blokada mostów Aussie Locker

PostNapisane: 23 mar 2012, 11:14
przez kura77
tak to działa wygląda całkiem nie źle :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=WTKnGRNz ... ata_player