Strona 6 z 11

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 19 paź 2011, 15:18
przez danti
Dzisiaj wrzucę manual. Ale zarobiony jestem, więc cierpliwości.

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 19 paź 2011, 15:30
przez wojtekkk
a przy orginale nie ma filozofii- jest instukcja,wszystkie cześci i szablony -buła z masłem przy flaszecce

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 19 paź 2011, 16:42
przez Ciplik
Jak nie wiadomo jak to szukaj zawsze na YouTube. Tam jest prawie wszystko :D
http://youtu.be/dzA-Pk0IAfo

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 19 paź 2011, 18:02
przez danti
Co do filmiku, to hmmm wiercenie otworu wiertłem a nie otwornicą to bezsens. Dodatkowo nie ma sensu ściagać koła. Ale ja się nie znam.

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 19 paź 2011, 18:39
przez piotrck
słuszna uwaga, może nie mieli , ale ciekawi mnie montaż do Montego konkretnie jak do filtra podpiąć, i jak uszczelnić filtr

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 19 paź 2011, 19:18
przez danti
piotrck napisał(a):słuszna uwaga, może nie mieli , ale ciekawi mnie montaż do Montego konkretnie jak do filtra podpiąć, i jak uszczelnić filtr


viewtopic.php?f=43&t=1724

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 23 paź 2011, 09:08
przez piotrck
mam przełącznik pogrzewania silnika , jak to działa ?

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 23 paź 2011, 10:48
przez wojtekkk
cieszymy się razem z Toba
poszukaj-był cały temat o tym

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 23 paź 2011, 12:19
przez Ciplik

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 23 paź 2011, 21:37
przez piotrck
dziękuje.

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 23 paź 2011, 22:05
przez Nahen/thor_



piotrck napisał(a):dziękuje.


Normalnie święta Bożego Narodzenia coraz bliżej :)21

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 24 paź 2011, 08:45
przez Ciplik
Nahen/thor_ napisał(a):Normalnie święta Bożego Narodzenia coraz bliżej :)21

A właśnie, ze nie bo to z okazji 01.11 tegoż roku, czyli święta naszych autek "Święta Troopa" :)21 Coraz bliżej :D

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 24 paź 2011, 11:51
przez wojtekkk
Ciplik napisał(a):
Nahen/thor_ napisał(a):Normalnie święta Bożego Narodzenia coraz bliżej :)21

A właśnie, ze nie bo to z okazji 01.11 tegoż roku, czyli święta naszych autek "Święta Troopa" :)21 Coraz bliżej :D

Qwa mać- co ty piłes ostatnio :)21 że tak pobudza wyobraźnie

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 24 paź 2011, 12:17
przez Ciplik
:)21 Pamiętaj bimber jest bardzo dobry, najlepszy na wszystko :)21

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 24 paź 2011, 14:09
przez piotrck
dajcie mi namiary na swojego dilera

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 24 paź 2011, 18:58
przez piotrck
nawiasem mówiąc dalej szukam " Fachowca Mechanika ze znajomością Monty/trooper
chciałbym sprawdzić, naprawić pare rzeczy , fachowość mechaników którzy dłubali mi przy aucie budzi moje wątpliwości
kopci mi , słaby , nie wiem czy mi działa podgrzewanie silnika , świeci kontrolka ABS i nie działa ABS, za drugim razem mi odpala,
Kielce i okolice, pewnie że może być i dalej byle był fachowiec
może mi kogoś polecicie co zna Montego na wylot

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 24 paź 2011, 20:02
przez danti
piotrck napisał(a):świeci kontrolka ABS i nie działa ABS


No kontrolka świeci się w momencie jak jest problem z ABSem. Sprawdź bezpiecznik:)

piotrck napisał(a):kopci mi , słaby

Może turbo słabo dmucha, a to w sumie mechanik kumaty może sprawdzić...

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 10:50
przez piotrck
czujnik Abs padł szukam zamiennika
czekam na oponki ( mają byc w Polsce w lutym) ale mam dylemat KL 71 czy Kl 78 do turystyki ?

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 13:04
przez pocieszny
jak nie robisz dużej ilości kilometrów to weź MT
albo możesz wziąć coś co lepiej niż AT robi a porównywalnie do MT czyli nowa BFG MT
jak śmigasz więcej po asfalcie to ATki albo BFGMT

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 13:53
przez piotrck
nie chcem Bf, kumho ma lepsze opinie na necie
chcem zdecydowanie Kumho ewentualnie BF AT 2 ale nie ma w sprzedaży w Polsce,
po asfalcie 80 % teren 20 % max, chcem opone dobrą do wypraw i do terenu raz na jakis czas
turystycznie po Europie i dalej na wschód
ale zdaje sobie sprawe że nie ma takowej ale jakis kompromis musi być
ktoś ma KL71 czy może podzielic się spostrzeżeniami
jak robi na asfalcie mokry/suchy
jak z kierowalnością na asfalcie
jaki hałas na czarnym
jaka scieralność na czarnym
i ewentualnie porównanie z KL78
proszę o nie pisanie o BF At bo wszyscy wiemy że to stara opona a świat poszedł do przodu
Bf MT 2 może i dobra ale za popularna a nie lubie tego, kupił bym VW Passata 1,9 tdi jak bym chciał miec cos "mało popularnego" ale jednak mam egzotyke Montego

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 16:44
przez piotrck
chociaż mogło by się przydać Kl71 kontra BF MT 2

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 16:57
przez pocieszny
mam KL78 do jazdy na co dzień,
w w terenie lajtowym sobie radzi, radzi sobie o wiele lepiej niż BFG AT do tej opony odstaje kosmicznie trakcją :)2 ogólnie BFG AT przeważa tylko ścieralnością
jednak w terenie nie jest tak różowo powalczyć można oczywiście, ale od razu wychodzą umiejętności w pokonywaniu przeszkód a nie moc silnika, w tym wypadku czasem to nawet przeszkoda :)21 czyści się w miare dobrze, jak na ATka powiedział bym że działa przyzwoicie w terenie,
wielkość delikatnie niedoszacowana (32 mają o 1cm mniej niż BFG) u mnie na razie przejechały około 45 tysi, widać zużycie ale jeszcze nie tragedia, przejadą 2 tyle :)21
do turystyki i szutrów fajna do terenu za mało agresywna


a co do testół i porółnani KL71 i BFG km2 na necie jest pełno ;) w praktyce te opony w terenie robią bardzo podobnie, może wybieranie boczne w KLkach jest ciut lepsze, ale w zasadzie pomijalne, 71 ściera się jednak dość szybko w porównaniu do BFG a nawet 78, po 60 tysiach widać już mocne zużycie opony

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 18:43
przez piotrck
a jak jest z Kl 71 w upały na asfalcie ? w wakacje w ciepłe rejony, nie ściera sie to za bardzo ?
nie oczekuje 100 000 km na oponach jak wytrzymają 50-60 tysi moze byc bo w moim przypadku to jakies 5 lat jazdy

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 20:08
przez pocieszny
u kumpla w jeepie wytrzymały 65 tysi, tyle że montek o pół tony cięższy

Re: Przeróbka Monty

PostNapisane: 25 gru 2011, 21:49
przez piotrck
rozum mówi KL78 serce KL71
rozmiar 265/75/16